تاریخ انتشار: 1397/12/24 20:16
کد خبر: 106544

پارس جنوبی 0 - ماشین سازی 1؛ بازگشت سبز قباها با دستانی پر به تبریز

از چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و دوم، تیم های پارس جنوبی و ماشین سازی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 0-1 به سود ماشین سازی به پایان رسید.
پارس جنوبی 0 - ماشین سازی 1؛ بازگشت سبز قباها با دستانی پر به تبریز

نیمه نخست این دیدار از سوی پارس جنوبی هجومی آغاز شد. شاگردان تارتار در همان دقایق ابتدایی این فرصت را داشتند که از ماشین سازی پیش بیفتند اما دخسوس به زیبایی شوت فرزاد حاتمی را مهار کرد. فرزاد حاتمی چند دقیقه بعد به علت مصدومیت، زمین بازی را ترک کرد. این‌بار نوبت به ماشین سازی رسید که روی دروازه پارس جنوبی خطر آفرین شود. شوت خالقی فر با فاصله کمی از کنار دروازه پارس به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، ضربه مهری از بالای دروازه پارس به بیرون رفت. بازی پس از این آرام دنبال شد.

 اشتباه عزیز معبودی توپ را به سیف اللهی رساند که سانتر این بازیکن با ضربه سر میرجوان همراه شد که مدافعین ماشین سازی توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند. شوت سیف اللهی پس از برگشت به صالحی رسید که ضربه نمایشی این بازیکن را دخسوس مهار کرد. در دقیقه 45 این دیدار، شوت پورامینی در دهانه دروازه به اهل شاخه برخورد کرد و راهی کرنر شد، تا بهترین بخت پارس جنوبی از دست برود.

با شروع نیمه دوم، دو تیم بازی را آرام دنبال کردند. توپ و میدان در اختیار پارس جنوبی بود و ماشین سازی به خوبی دفاع می کرد. در دقیقه 64 ماشین سازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که فرشاد سالاروند به زیبایی هرچه تمام تر این توپ را به گل تبدیل کرد. هرچند که رحمان احمدی در این صحنه می توانست عکس العمل بهتری داشته باشد. پارس جنوبی پس از گلی که خورد، نمایش هجومی را از خود ارائه داد  اما مدافعین ماشین سازی به خوبی موفق شدند مهاجمین پارس را مهار کنند. بازیکنان پارس جنوبی تا دهانه دروازه ماشین سازی به خوبی پیشروی می کردند اما در زدن ضربات آخر ناموفق بودند.

 15 دقیقه پایانی این دیدار را ماشین سازی به خوبی کنترل کرد. مدافعین این تیم تمامی توپ های ارسالی به روی دروازه این تیم را دفع کردند. حملات پارس جنوبی بی فایده بود و این شاگردان مهاجری بودند که موفق شدند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.

ترکیب دوتیم:

پارس جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، میثم نقی‌زاده، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، کیوان امرایی، فرزاد حاتمی، امیر شبانی، شهرام گودرزی، روح‌الله سیف‌اللهی و سعید محمدفرد

 ماشین سازی: فرناندو ده‌خسوس، محمد اهل شاخه، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی کریمی، سیداحمد مهدی‌زاده، مسیح زاهدی، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی، احسان تاییدی، احمدرضا زنده روح و سعید مهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjrex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی پارس‌جنوبی‌جم 0 - 1 ماشین سازی تبریز + فیلم