تاریخ انتشار: 1397/12/24 21:15
کد خبر: 106531

افشاگری بزرگ؛ پس از سال‌ها پرسپولیسی مشهور، از اتهام قتل پهلوان تختی رها شد!

صحبت‌های که در روزهای اخیر پیرامون جهان پهلوان غلامرضا تختی و نحوۀ مرگش مطرح شده است، بسیاری از ذهنیت‌ها را نسبت به مرد پرسپولیسی که گفته می‌شد قاتل او بوده است، عوض شد.
افشاگری بزرگ؛ پس از سال‌ها پرسپولیسی مشهور، از اتهام قتل پهلوان تختی رها شد!

پس از گذشت 50 سال از مرگ دلخراش غلامرضا تختی، هنوز هم ابهامات فراوانی پیرامون نحوۀ مرگ او مطرح است و در هر دوره گمانه‌زنی خاصی در ارتباط با درگذشت ناگهانی او به میان می‌آید که در تازه‌ترین ادعای مطرح شده، اینگونه نقل شده است که او کشته نشده، بلکه خودکشی کرده است!

بابک تختی، تنها فرزند غلامرضا تختی در این باره اذعان داشته است: او در روزهای آخر عمر خود درگیر مشکلات فراوانی شده بود، از طرفی نگران آیندۀ مردم کشور بود و از طرفی هم کاری از دستش برنمی‌آمد، او نیز به عنوان یکی از حامیان بزرگ مصدق، گوشه‌گیر شده بود و در منزل نیز مشکلات فراوانی داشت... ، او کشتی هم نمی‌توانست بگیرد و من فکر می‌کنم تختی خودکشی کرده است!

-272050

 این مسئله در حالی مطرح می‌شود که در این سال‌ها، از علی عبده، موسس قدیمی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی حاضر در ماجرای قتل تختی یاد می‌شد تا این بار با مطرح شدن این ادعا، سایۀ اتهامات از سر این پرسپولیسی مشهور جدا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw8gq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنجاهمین سالروز وفات جهان پهلوان غلامرضا تختی + فیلم

روایت عجیب از مرگ تختی !
به مناسبت سالگرد فوت تختی