تاریخ انتشار: 1397/12/24 22:21
مدعیان اصلی صعود به هم رسیدند؛
کد خبر: 106527

پیش بازی گل گهر - سرخپوشان پاکدشت؛ فینال لیگ یک با چالش مربیان سرخابی

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور (شنبه، ۲۵ اسفندماه) دو تیم گل گهر سیرجان و سرخپوشان پاکدشت در استادیوم امام علی (ع) به مصاف هم می روند، تقابلی حساس و جذاب برای دو تیم که برتری هر کدام برابر دیگری می تواند روحیه از دست رفته را به آن تیم باز گرداند.
پیش بازی گل گهر - سرخپوشان پاکدشت؛ فینال لیگ یک با چالش مربیان سرخابی

گل گهری ها که در حال حاضر با ۴۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند در بازی های اخیر روی نوار تساوی گام برداشته اند و حال در این دیدار خانگی بدنبال شکستن این طلسم می باشند، پاکدشتی ها نیز تقریبا در شرایطی مشابه قرار دارند و نتوانسته اند در هفته های گذشته نتایج مطلوبی را کسب نمایند، آنها نیز با تغییراتی که در کادرفنی خود داشته اند درصدد کسب سه امتیاز این بازی هستند تا حداقل جایگاه خود را تثبیت نمایند.

اتفاق خوب برای تیم گل گهر در چند روز اخیر حمایت قاطعانه نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، باشگاه و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از کادرفنی و بازیکنان این تیم بوده است به نحوی که برای صعود آبی پوشان سیرجانی به لیگ برتر پاداش های ویژه ای در نظر گرفته شده است و این مساله می تواند یک نیروی محرکه برای مجموعه این تیم محسوب گردد.

آبی پوشان سیرجانی در هفته گذشته در حالی که خارج از خانه به مصاف تیم کارون اروند خرمشهر رفته بودند برابر این تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند، اما سرخپوشان پاکدشتی در خانه با حساب دو بر یک مغلوب تیم بادران تهران شدند.

سیرجانی ها از بیست و چهار بازیی که پشت سر گذاشته اند یازده پیروزی، یازده تساوی و دو شکست را بدست آورده اند و با چهل و چهار امتیاز صدرنشین هستند، پاکدشتی ها نیز از بیست و سه بازیی که برگزار کرده اند ده پیروزی، هشت تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با سی و هشت امتیاز در مکان سوم جدول جای دارند.

نکته جالب در خصوص دو تیم عملکرد آنها در کارهای هجومی است، تیم گل گهر در مصاف با حریفان تا بدین جای کار سی و نه گل به ثمر رسانده است و صاحب دومین خط حمله برتر لیگ است، تیم سرخپوشان نیز در تقابل با رقبا چهل و یک بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده است و برترین خط حمله لیگ را داراست.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود نتیجه ای که تکرار آن قطعا در بازی برگشت چه با گل و چه بدون گل به کار هیچ یک از دو تیم نمی آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48adgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زور مدعیان به یکدیگر نرسید

رویای خروج از بحران در سرخ پوشان به دست مرد آبی
فرار مهدی پاشا از ماهشهر برای جبران ناکامی های لیگ یکی اش