تاریخ انتشار: 1397/12/24 22:32
انگیزه مضاعف کاظمی برای این دیدار؛
کد خبر: 106521

پیش بازی بادران - شهرداری تبریز؛ دست و پنجه زدن تبریزی‌ها برای فرار از منطقه سقوط

بادران تهران در هفته یازدهم دور برگشت لیگ یک میزبان شهرداری تبریز است.
پیش بازی بادران - شهرداری تبریز؛ دست و پنجه زدن تبریزی‌ها برای فرار از منطقه سقوط

تیمهای فوتبال بادران تهران و شهرداری تبریز در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۵:۰۰ شنبه ۲۵ اسفند ماه در استادیوم اسلامشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته یازدهم لیگ یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ و تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال بادران تهران نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۲-۲ در خانه خود آغاز کرد و حالا در هفته یازدهم نیم فصل دوم پذیرای شهرداری تبریز است.

تیم فوتبال بادران تهران در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد و با توجه به فاصله ای که با تیم های بالای جدول دارد امیدی برای صعود کردن به لیگ برتر ندارد و تمام تلاش خود را خواهد که در این فصل با انجام بازی های خوب رتبه ی خوبی در جدول کسب کند و تیم خوبی برای فصل آینده بسازد و از جهتی دیگر آن ها در این دیدار از شانس میزبانی برخوردار هستند و در خانه خود دوست ندارند نتیجه ی بدی کسب کنند.

از طرفی دیگر تیم شهرداری تبریز که در رده سینزدهم جدول قرار دارد و با تیم های پایین تر از خود فاصله ی بسیار کمی دارد در این دیدار تلاش خود را خواهد کرد که حداقل امتیاز را از این دیدار حساس بگیرد و دوست ندارد که باری دیگر به لیگ دسته دوم برگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxvdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و بادران تهران(2)
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و بادران تهران (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛