تاریخ انتشار: 1395/07/07 16:25
اختصاصی/
کد خبر: 258913

پیش بازی برق جدید فارس-فجرسپاسی/ دربی کاکوها در جام حذفی

این هفته مرحله یک سی و دوم جام حذفی کشور پیگیری میشود . در سعادتشهر روز پنجشنبه ساعت 14:30 دربی شیرازیها برگزار میگردد. تیم های نارنجی پوش و زردپوش شیراز به مصاف هم میروند.
پیش بازی برق جدید فارس-فجرسپاسی/ دربی کاکوها در جام حذفی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم برق جدید حاضر در لیگ دو کشور وضعیت خوبی دارد. دو پیروزی ، یک شکست و یک تساوی نارنجی پوشان را در رده سوم جدول قرار داده ، جایی که تنها دو امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارند. شاگردان وحید رضایی این فصل از جمله مدعیان صعود محسوب میشوند. آنها در مرحله قبلی جام حذفی به نماینده کیش خوردند که با انصراف تیم حریف، شیرازیها به این مرحله راه یافتند.

در سوی مقابل زردپوشان فجرسپاسی قراردارند. فجری که حال و روز خوشی در لیگ دسته یک کشور ندارد و پس از گذشت 8 هفته، با سه تساوی و پنج شکست ، سه امتیازیست و از قعرنشینان به حساب می آید. تیم فجرسپاسی این فصل با هدایت بهرام شفیعی کارش را آغاز کرده است، البته آنها برای شروع رقابت ها هم مردد بودند اما بالاخره تصمیم گرفتند وارد مسابقات لیگ یک شوند.

بهرحال روز پنجشنبه دربی شیرازیها جذابیت خاصی خواهد داشت ، نبردی که برنده آن به مصاف برنده بازی قشقایی و پرسپولیس خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnb78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس رفسنجان-نفت نوین آبادان