تاریخ انتشار: 1395/07/07 17:19
کد خبر: 258889

مدیرروستا: تیم ملی فقط دفاع می‌کند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که مهم‌ترین تاکتیک تیم ملی در چهار سال اخیر دفاع کردن بوده است.
مدیرروستا: تیم ملی فقط دفاع می‌کند

به گزارش فرتاک ورزشی، علی‌اصغر مدیرروستا در مورد دو بازی پیش‌روی تیم ملی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه گفت: خوشحالم که در این دو بازی مقابل تیم‌های قوی بازی می‌کنیم، چون حداقل مقابل چنین تیم‌هایی یک تاکتیک مشخص داریم و دفاع می‌کنیم. تیم ملی معمولا مقابل تیم‌های ضعیف تاکتیک ندارد و بر همین اساس معتقدم که ایران نسبت به بازی مقابل چین و قطر کار راحت‌تری دارد. می‌دانیم که باید دفاع کنیم و چشم به ضدحملات داشته باشیم. 
 
وی تصریح کرد: مهم‌ترین تاکتیک تیم ملی در چهار سال اخیر فقط دفاع کردن بوده و حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم که از این شیوه استفاده کرده و در این دو بازی نتیجه بگیریم. اگر از این دو مسابقه شش امتیاز بگیریم ایده‌آل است و البته گرفتن چهار امتیاز هم نتیجه خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود. 
 
مدیرروستا عنوان کرد: تا چه زمانی باید فقط به فکر رفتن به جام جهانی باشیم؟ تیم ملی با این بازیکنان، با این مربی بین‌المللی و امکانات خوبی که داشته نه‌تنها باید به جام جهانی برود، بلکه در این جام باید از گروه خودش صعود کند. این توقع بزرگی نیست و مسئولان فدراسیون باید از کی‌روش بخواهند تا تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyjga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت کی‌روش از نمایش ضعیف تیم ملی