تاریخ انتشار: 1398/01/01 16:23
کد خبر: 105932

عبدالغنی: فقط ما و ایران شانس صعود از این گروه نیستیم

سرمربی تیم فوتبال امید عراق گفت: فقط ما و ایران شانس‌های صعود از این گروه نیستیم.
عبدالغنی: فقط ما و ایران شانس صعود از این گروه نیستیم

عبدالغنی شهد در نشست خبری قبل از شروع رقابت‌های انتخابی المپیک در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا باید بگویم که رویاها و آرزوهای بزرگی برای صعود از این مرحله داریم. سابقه تیم امید عراق مشخص است. ما در دوره قبلی موفق به صعود به المپیک برزیل شدیم و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. با همین سابقه امیدواریم این افتخار را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: شاید برخی تصور کنند ایران و عراق قدرت‌های اصلی این گروه هستند و در روز آخر مسابقه فینال گروه را برگزار می‌کنند اما من این عقیده را ندارم، در گروه سختی قرار داریم و قدرت‌های نزدیک به هم حضور دارند. البته فراموش نکنیم تیم دوم هم شانس صعود به عنوان تیم برتر را دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه‌ریزی عجیبی دارد. در هیچ کجای جهان مسابقات به این شکل برگزار نمی‌‌شود که فاصله بازی‌ها اینقدر کم باشد. مسئولان آسیا که از سلامتی بازیکنان می‌گوید با این عجله بازی‌ها را برگزار می‌کنند و با این شرایط به نظر نمی‌رسد آنها به فکر سلامتی بازیکنان باشند.

سرمربی تیم امید عراق در پاسخ به این سؤال که این تیم با چند تن از بازیکنان امید عراق در جام ملت‌ها بوده است و حضور بازیکنانی مثل مهند علی روی روند تیمش چقدر مؤثر می‌داند، گفت: این بازیکنان در تیم بزرگسالان ما حضور داشتند که از آنها استفاده نکردیم، این نفرات ما را در این مسابقات همراهی نمی‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewnl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرانچار: از تیم‌های لیگ گله دارم اما ما هم قدرتمندیم!