تاریخ انتشار: 1395/04/23 13:42
اخبار کوتاه از المپیک ریو
کد خبر: 274151

پله خواننده شد!

مطبوعات برزیل اعلام کردند آهنگ اسپراناکا به معنای امید قرار است با صدای پله در زمان بازی‌های المپیک پخش شود.
پله خواننده شد!

به گزارشفرتاک ورزشی، مطبوعات برزیل در خبری اعلام کردند پله اسطوره فوتبال جهان و برزیل که گفته می‌شود آخرین حمل کننده مشعل بازی های المپیک است قرار است آهنگی را با نام اسپاراناکا به معنای امید بخواند. این آهنگ قرار است به مناسبت میزبانی المپیک در زمان این بازی‌ها پخش شود.

پله در این باره در صفحه اجتماعی خود نوشت که خودش شعر این آهنگ را گفته و صدا هم متعلق به اوست اما از اینکه نمی‌تواند این‌ آهنگ را تا زمان بازی‌های المپیک با دیگران به اشتراک بگذارد ناراحت است.

* اعتراض قهرمان دوومیدانی کار آلمان به خاطر حذف از المپیک

کاترینا مونیتور قهرمان پرتاب نیزه آلمان در گفت‌وگویی به خاطر حذفش از المپیک اظهار داشت: از خودم می‌پرسم چرا برای مسابقات قهرمانی اروپا جزو تیم دوومیدانی آلمان بودم اما برای المپیک خط خوردم؟  فاصله زیادی بین این دو رویداد نبوده و من به دنبال این هستم تا از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کرده و حتی شکایت کنم.

این ورزشکار هفته گذشته در مسابقات اروپایی آمستردام به عنوان چهارمی رسیده بود که بعد از آن کمیته المپیک آلمان اعلام کرد سه قهرمان اول می‌توانند در این رشته به المپیک اعزام شوند.

* مربی هندبال آلمان به دنبال شناخت ترکیب این تیم در المپیک

روز گذشته تیم ملی هندبال المان دیدار دوستانه‌ای مقابل تونس برگزار کرد.داگور سیگل دوسون سرمربی این تیم درباره بازی دوستانه اظهار داشت: به هیچ وجه نتیجه این بازی برایم مهم نبود بلکه می‌خواستم تا بازیکنانم را در شرایط مسابقه در المپیک قرار دهم تا ترکیب تیم مشخص شود.

وی افزود: تمام بازیکنانی که در زمین بودند تلاش خود را کردند تا قابلیت خود را نشان دهند.این بازی فرصتی شد تا بهتر بتوانیم ترکیب اصلی تیم را برای المپیک بشناسیم.

آلمان سال گذشته در رقابت‌های اروپایی در رده نخست قرار گرفت و در حال حاضر مدعی عنوان قهرمانی در المپیک است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kkgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار