تاریخ انتشار: 1398/01/04 21:23
کد خبر: 105626

کرانچار: تمام بازی صاحب توپ‌و‌میدان بودیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد، تیمش ۹۰ دقیقه بر یمن مسلط بوده است.
کرانچار: تمام بازی صاحب توپ‌و‌میدان بودیم

زلاتکو کرانچار بعد از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان مقابل یمن اظهار داشت: قطعاً متوجه شدید که از دقیقه اول تا 90 به بازی مسلط بودیم، چون برای ما مهم بود که در این مسابقه نتیجه‌ای نزدیک به نتیجه دیدار عراق - یمن (برتری 5 بر صفر عراقی‌ها) کسب کنیم. اگر توپ‌های ما در نیمه اول گل می‌شد می‌توانستیم با خیال راحت‌تری به کار ادامه دهیم. در نیمه دوم اما با تغییراتی که داشتیم توانستیم شانس‌های متعدد گلزنی ایجاد و در نهایت با سه گل به برتری دست پیدا کنیم و نتیجه قاطعانه‌ای را به دست آوردیم.

«به بازیکنان جوان تیمم تبریک می‌گویم که خیلی خوب در این بازی کار کردند و مسائل فنی را به خوبی به اجرا درآوردند.»، وی با بیان این جمله تأکید کرد: فکر می‌کنم دیدار ایران و عراق در بازی سوم حکم فینال این گروه را دارد که در تهران برگزار می‌شود. دوست داریم در این بازی خیلی بهتر باشیم و بتوانیم نتیجه خوب کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران, اشاره کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و ابراز همدردی‌ خودم و اعضای تیمم را با حادثه‌دیدگان از سیل استان‌های گلستان و مازندران اعلام کنم. می‌خواهم کسانی که در این حادثه طبیعی دچار خسارت شدند, ما را در کنار خودشان ببینند. البته باید از هواداران هم تشکر کنم که امروز با وجود بارش باران به ورزشگاه آمدند و تیم امید را تشویق کردند. امیدوارم در بازی بعدی تیم امید مقابل عراق تعداد بیشتری تماشاگر را در ورزشگاه ببینیم.

کرانچار درباره اینکه آیا تیم امید عراق را آنالیز کرده‌اند, اظهار داشت: ما اطلاعات کافی از این تیم در اردوی قطر داریم. البته عراق در دو بازی قبلی خود نیز با ارنج اصلی به میدان رفته و ما شناخت بیشتری از آنها به دست آورده‌ایم. امشب و فردا این تیم را بیشتر آنالیز می‌کنیم و اطلاعات عراقی‌ها را در اختیار  بازیکنان جوان تیم می‌گذاریم تا مقابل آنها عملکرد خوبی داشته باشیم. می‌دانیم که تیم عراق مانند ما بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و شرایط این بازی برای دو تیم 50-50 است. البته ما سعی می‌کنیم  که از امتیاز میزبانی هم استفاده کنیم. همچنین بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی دارند تا تیم امید مستقیم و به عنوان تیم نخست از گروهش صعود کند نه اینکه به دنبال این باشد که نتایج چهار تیم دوم سایر گروه‌ها را بررسی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت صعود تیم امید به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک باز شاهد شرایط آماده‌سازی نامناسب و عدم هماهنگی در برنامه‌های این تیم خواهیم بود یا نه، گفت: در ابتدا باید در خصوص نحوه آماده‌سازی تیم امید در این مرحله عنوان کنم که مسابقات و تورنمنت‌های تدارکاتی خوبی برای تیم در نظر گرفته شده بود. ما سه دیدار با تیم سوریه داشتیم که یکی از این مسابقات چند روز قبل از آغاز مسابقات مرحله مقدماتی بود و همین‌طور در تورنمنت چهارجانبه قطر حضور پیدا کردیم که تورنمنت بسیار خوبی بود و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شدیم. ما در کشورهای عمان و اردن نیز با تیم‌های این دو کشور دیدار کردیم و تقریباً با یک آمادگی مناسب و خوب به این مرحله از مسابقات رسیدیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279mad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه سنگین کرانچار به فدراسیون فوتبال و کی‌روش