تاریخ انتشار: 1398/01/04 22:26
کد خبر: 105620

استیلی: به بازیکنان گفتم شرمنده مردم نشوید

مدیر تیم ملی امید ایران معتقد است بازیکنان امید نمایش خوبی برابر یمن داشتند و موقعیت‌های زیادی به دست آوردند.
 استیلی: به بازیکنان گفتم شرمنده مردم نشوید

حمید استیلی پس از دیدار امیدهای ایران و یمن ضمن تبریک به بازیکنان تیمش اظهار کرد: از مردم عزیز می‌خواهم به مردم سیل زده استان‌های گلستان و مازندران کمک کنند تا آنها احساس تنهایی نداشته باشند؛ مردم گلستان و مازندران بدانند که ما در کنارشان هستیم و خودم نیز بعد از مسابقات تیم ملی امید به آن منطقه می‌روم تا در کنارشان باشم؛ این برد را تقدیم به مردم سیل زده شمال کشور می‌کنیم.

او با بیان اینکه دو بازی خوب انجام دادیم، ابراز کرد: در نیمه اول مسابقه امروز با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی به تیرک دروازه زدیم، اما نتوانستیم به گل برسیم؛ توپ‌های ما وارد دروازه نشد ولی خدا را شکر در نیمه دوم  شرایط بهتر شد و سه گل زدیم.

مدیر تیم ملی امید تاکید کرد: باید در بازی سوم مقابل عراق به برتری برسیم چون مساوی هم به نفع آنها خواهد بود؛ ان‌شاالله بازیکنان طوری کاری می‌کنند که به برتری برسیم؛ عراق تیم قدرتمندی است ولی امیدوار به پیروزی هستیم.

استیلی اضافه کرد: در نیمه دوم پاس‌ها و ارسال‌های زیادی از جناحین و در عمق داشتیم، اما اگر در یک مسابقه توپ نخواهد به گل برود، نمی‌رود؛ بازیکنان با تمام وجود بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم؛ به بازیکنان گفتم بخاطر مردم باید طوری کار کنید که شرمنده آنها نشوید؛ خدا را شکر موفق به زدن سه گل شدیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj7xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام ارزشمند تیم ملی امید در بازی امروز با یمن