تاریخ انتشار: 1398/01/06 12:03
کد خبر: 105518

داور، برگ برنده عربستان در بازی با استوایی

روز گذشته عربستانی ها توانستد در دیداری تدارکاتی به تیم ملی گینه استوایی بروند و در نهایت نیز با حساب سه بر دو به پیروزی رسید. نتیجه ای که با پنالتی های فراوان برای دو تیم به دست آمد.
 داور، برگ برنده عربستان در بازی با استوایی

تیم ملی عربستان که پیش از این و در یک سال اخیر برای آماده سازی خود جهت حضور بهتر در جام جهانی و جام ملت ها بازی های تدارکاتی مهمی با تیم های بزرگ دنیا به انجام رسانده بود در فیفا دی اخیر نیز در دیداری تدارکاتی به میدان رفت تا این روز را نیز از دست ندهد.

عربستانی ها برای خود جهت حضور در این دیدار تیم گینه استوایی انتخاب کرده بودند! تیمی که دعوت از آنها برای حضور در این بازی با توجه به نام های پرطمطراقی که عربستانی ها در یک سال اخیر با آنها روبرو شده بودند عجیب به نظر می رسید اما هر آنچه که بود این بازی برگزار شد و اتفاقا برخلاف تصور همه بینندگان بازی، این تیم آفریقایی بود که توانست نبض بازی را در دست بگیرد هر چند آنها در نهایت نتوانستند از برتری خود استفاده کنند را نتیجه بازی را به عربستانی ها واگذار کردند.

از نکات جالب و البته عجیب این دیدار باید به 4 پنالتی (4 گل) اعلام شده برای د و تیم در این دیدار است. طبیعتا این که 4 گل از 5 گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده باشد برای هر بیننده ای می تواند جالب به نظر برسد. گل هایی که برای هر دو تیم به طور مساوی تقسیم شد. البته در این باره لازم به ذکر است که حداقل در اعلام یکی از پنالتی های تیم عربستان حرف و حدیث هایی مطرح شده بود و بیشتر اینچنین به نظر می آمد که با توجه به غافلگیری پسران صحرا از حریف گمنام خود، آنها تمایلی به باخت ندارند و به همین باید این دیدار بی ارزش را به سود خود به پایان برسانند.

در این دیدار که در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد خیلی زود عربستانی ها توانستند به گل اول بازی دست پیدا کنند.  آنها در دقیقه 4 بازی و از روی خطای مدافع حریف اولین پنالتی بازی برای تیم میزبان به دست آمد و عبداله شامخ توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. تنها چند دقیقه پس از این گل یعنی در دقیقه 13 باز هم عربستانی و این بار عبدالفتاح آدم گلزنی کردندتا همه بینندگان تصور یک پیروزی آسان و البته پرگل را برای تیم میزبان داشته باشند اما در همان نیمه اول فاصله دو تیم به حداقل رسید و مشخص شد گینه ای ها حریف دست و پا بسته ای در ورزشگاه ملک فهد نیستند. آنها در دقیقه 31 توانستند از روی نقطه پنالتی، نتیجه بازی دست یافتنی تر کنند.

در نیمه دوم نیز باز هم این عربستانی ها بودند که توانستند اولین گل این نیمه و سومین گل خود را به ثمر برسانند. محمد الخبرانی در دقیقه 57 توانست فاصله را بیشتر کند. البته این ادامه کار نبود و این بار در دقیقه 71 بود که تیم افریقایی موفق شد باز هم از روی نقطه پنالتی دروازه حریف خود را باز کند و در نهایت نیز با همان حداقل اختلاف یعنی نتیجه 3 بر 2 به سود عربستانی ها به کار خود پایان دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqv8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عربستان به مصاف عجیب‌ترین حریف خود می‌رود