تاریخ انتشار: 1398/01/07 10:00
کد خبر: 105456

دستیار انریکه: سخت‌ترین روز کاری‌ام را تجربه کردم

رابرت مورنو، دستیار لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا که دیروز در غیاب او هدایت لاروخا را به عهده داشت بعد از پیروزی اسپانیا مقابل مالت گفت در نبود انریکه سخت‌ترین روز دوران حرفه‌ایش را تجربه کرده.
 دستیار انریکه: سخت‌ترین روز کاری‌ام را تجربه کردم

تیم ملی اسپانیا دیشب در مقدماتی یورو2020 با وجود اینکه لوئیس انریکه، سرمربی خود را روی نیمکت نمی‌دید موفق شد در خانه مالت با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد.  رابرت مورنو، دستیار انریکه که در غیاب او هدایت لاروخا را به عهده داشت بعد از بازی اعتراف کرد که سخت‌ترین روز دوران حرفه‌ایش را پشت سر گذاشته و گفت امیدوار است دیگر مجبور نشود به جای انریکه به تنهایی هدایت اسپانیا را به عهده بگیرد.

اسپانیا با دو گل آلوارو موراتا موفق شد در دومین بازی خود در مقدماتی یورو2020 به پیروزی برسد ولی مورنو در پایان بازی گفت عدم حضور انریکه روی تیم ملی اسپانیا تاثیر منفی داشته است.

مورنو در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت:" امروز سخت‌ترین روز دوران حرفه‌ای من بود و امیدوارم چنین شرایطی را دیگر هرگز تجربه نکنم. وقتی خبر عدم حضور انریکه در این بازی منتشر شد خیلی‌ها به من تبریک می‌گفتند ولی این ماجرا هیچ جایی برای تبریک گفتن نداشت".

دستیار لوئیس انریکه در ادامه گفت:" نقشه بازی ما نقشه بازی لوئیس بود و هر برنامه‌ای که او طراحی کرده بود در زمین پیاده شد. بازیکنان تیم ملی هم امروز به من خیلی کمک کردند".

مورنو درباره شش امتیازی که اسپانیا از دو بازی اول خود در مقدماتی یورو2020 کسب کرده گفت:" ما وقفه بازی‌های ملی را با کسب شش امتیاز به پایان می‌بریم و صدرنشین گروه‌مان هستیم. با توجه به اتفاقی که قبل از این بازی برایمان افتاد به نظرم امکان نداشت بتوانیم بهتر از این بازی کنیم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewngy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 غیبت لوییس انریکه در بازی امشب اسپانیا