تاریخ انتشار: 1398/01/07 11:44
کد خبر: 105436

حمید استیلی: تازه از مرحله اول عبور کرده‌ایم و راه سختی در پیش داریم/ تاج برخورد آموزنده‌ای داشت

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت که این تیم فقط از مرحله اول مقدماتی صعود به المپیک ۲۰۲۰ عبور کرده و راه سختی در پیش دارد.
 حمید استیلی: تازه از مرحله اول عبور کرده‌ایم و راه سختی در پیش داریم/ تاج برخورد آموزنده‌ای داشت

حمید استیلی در خصوص صعود تیم فوتبال امید به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی المپیک 2020 گفت: ما راه سختی در پیش داریم و تازه از مرحله اول عبور کرده‌ایم. از همین امروز به فکر مراحل بعدی و ادامه کار خودمان هستیم، چون این بچه‌ها شایستگی شکستن طلسم حضور در المپیک را دارند و باید به فکر برنامه‌ریزی مناسب برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باشیم.

وی درباره اتفاقات بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا خوشحالی عراقی‌ها روی بچه‌های ما اثر گذاشته بود و خیلی ناراحت بودند که چرا نتوانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. واقعاً تیم ما شایسته صدرنشینی بود و می‌توانستیم در بازی آخر هم پیروز باشیم، اما به واقع بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به حضور مهدی تاج در رختکن این تیم تصریح کرد: در حالی که هنوز وضعیت صعود تیم ما مشخص نبود و بسیاری از بازیکنان اشک می‌ریختند، آقای تاج برخورد آموزنده‌ای داشت. به بچه ها خسته نباشید گفتند و اعلام کردند تیم بسیار خوب و شایسته ظاهر شده و اصلاً مهم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد. چون بچه‌ها با تمام وجود مبارزه کردند و حق‌شان پیروزی بود. واقعاً صحبت‌های رئیس فدراسیون تأثیر بسیار خوبی روی بچه‌ها داشت و جو تیم را تغییر داد. جا دارد من هم از ایشان و مجموعه فدراسیون تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند.

«ما هشت مسابقه تدارکاتی و اردوهای بسیار خوبی برگزار کردیم و در مسابقات هم عملکرد خوبی داشتیم.»، استیلی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدواریم از امروز همه اهالی فوتبال با قدرت در کنار تیم امید باشند. برنامه‌ریزی مسابقات به شکلی باشد که مشکلی برای برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه نداشته باشیم. تمامی امکانات و شرایط فراهم شود و در بهترین وضعیت ممکن وارد رقابت‌ها شویم تا بتوانیم در دور نهایی هم موفق ظاهر شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llx5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر زمان دیدار نخست تیم امید ایران ممکن نیست