تاریخ انتشار: 1398/01/09 19:05
سرخپوشان پاکدشت 1 - مس کرمان 1
کد خبر: 105242

فرار حسین‌خانی از شکست/ فرصت سوزی پاشازاده در تهران

سرخپوشان پاکدشت بازی برده را با تساوی عوض کرد.
فرار حسین‌خانی از شکست/ فرصت سوزی پاشازاده در تهران

در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان دو تیم سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

سرخپوشان پاکدشت در دومین دیداری که مهدی پاشازاده را روی نیمکت خود می دید مقابل شاگردان فرزاد حسین خانی قرار گرفت و توانست در نیمه اول روی غفلت کرمانی ها توسط رحمان عبادزاده به گل دست یافته و با برتری به رختکن برود ولی با آغاز نیمه دوم، میلاد باقری، مدافع پیشتاز مس بازی را به تساوی کشاند و در نهایت این این مسابقه با همین نتیجه خاتمه یافت.

این بازی که به نحوی تقابل تیم‌های بالا نشین لیگ بود و گل سر سبد بازی های این هفته بود، با فراز و نشیب های زیادی نیز همراه بود. از اعتراضات مداوم نیمکت های دو تیم گرفته تا جنجال بازیکنان در وسط بازی. محمد نیک سیرت مربی سرخپوشان نیز به دلیل اعتراضات شدید به داوری از کنار زمین بازی اخراج شد.

درحالی که پاشازاده و یارانش می توانستند با برتری در این بازی خود را تا رده سوم جدول بالا بکشند، با حملات متعدد یاران حسین‌خانی مواجه شدند و در نهایت بازی را با تساوی به پایان رساندند.

سرخپوشان پاکدشت با این تساوی 40 امتیازی شد و در رده پنجم جدول ایستاد و مس کرمان نیز با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

سرخپوشان پاکدشت: محمدحسین عین افشار - محسن طرحانى - هادی شکورى - محسن آقایی - امیرمحمد عباد زاده - شاهین توکلى - شاهین مجیدى - امیرحسین فشنگچى - سیدحسین کریمى - علی خسرو نژاد - پیام ملکیان

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد - مهدی تیکدری - فرزاد حسین خانی - حمید کاظمی - مهرداد قنبری - امین جهان کهن - رضا ستاری - وحید اسماعیل بیگی - میلاد باقری - عیسی پرتو - محمدرضا پورمحمد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqmkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار مس کرمان و سرخپوشان پاکدشت
از نگاه دوربین نصیر مقدری؛