تاریخ انتشار: 1398/01/13 11:16
کد خبر: 104884

توره: رحیم استرلینگ باید فوتبالیست سال شود

یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید پپ گواردیولا، سرمربی این تیم در پیشرفت رحیم استرلینگ، ستاره این روزهای سیتی نقش مهمی داشته و فوتبال او را به سطحی فوق‌العاده رسانده.
 توره: رحیم استرلینگ باید فوتبالیست سال شود

یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی و کاپیتان سابق تیم ملی ساحل عاج، با تمجید از رحیم استرلینگ، ستاره این روزهای سیتی می‌گوید پپ گواردیولا در پیشرفت خارق‌العاده استرلینگ نقشی اساسی داشته. توره معتقد است گواردیولا باعث شده رحیم استرلینگ به سطحی خارق‌العاده دست یابد. یحیی توره می‌گوید استرلینگ شایسته انتخاب شدن به عنوان بهترین فوتبالیست سال است.

درحالیکه منچسترسیتی امسال با هدایت پپ گواردیولا برای کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر تلاش می‌کند و البته با رقیبی قدرتمند به نام لیورپول پنجه در پنجه افکنده و برای رسیدن به قله فوتبال انگلیس در تکاپو است، رحیم استرلینگ، ستاره 24ساله سیتی در این فصل در 28 بازی برای شاگردان گواردیولا 15 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده و نامش را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های سیتی مطرح کرده است.

یحیی توره، ستاره سابق سیتی که در میان هواداران این تیم بسیار محبوب بوده و به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه شناخته می‌شود، با تمجید از استرلینگ او را شایسته دریافت عنوان بهترین فوتبالیست سال دانسته و می‌گوید این پپ گواردیولا بوده که امسال موفق شده استرلینگ را به سطحی خارق‌العاده برساند.

یحیی توره در این باره گفت:" رحیم استرلینگ که مثل برادر کوچکتر من می‌ماند زمانی به سیتی پیوست که مانوئل پیگرینی سرمربی ما بود. اما از وقتی پپ به سیتی آمده، فوتبال رحیم به سطحی متفاوت رسیده و فوق‌العاده پیشرفت کرده. استرلینگ حالا یک فوتبالیست کامل است".

اسطوره باشگاه سیتی در ادامه گفت:" پپ به رحیم استرلینگ اعتماد به نفسی که به آن احتیاج داشت را داده است. زمانی که رحیم در لیورپول بازی می‌کرد من همیشه از او می‌ترسیدم چون با قد کوتاه و سرعت زیادش واقعا فوتبالیست ترسناکی بود. بازی در مقابل رحیم، لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو واقعا ترسناک است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lldwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرت ساوت‌گیت: نژادپرستی، بلای جان فوتبال