تاریخ انتشار: 1398/01/14 10:56
کد خبر: 104826

اتفاقات امروز استقلال به مشکلات گذشته باز می‌گردد!

پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی گفت: مشکلاتی که امروز استقلال با آن دست به گریبان است ریشه در اتفاقات چند ماه گذشته دارد که منشاء همه آنها مدیریت باشگاه است.
اتفاقات امروز استقلال به مشکلات گذشته باز می‌گردد!

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: در اوایل فصل بارها مصاحبه کردم و مشکلات استقلال را تذکر دادم اما برخی از آقایان بنده را به سهم خواهی متهم کردند و گفتند آمده دنبال پست به او ندادیم و بر علیه ما صحبت می‌کند. امروز همه این دوستان و هواداران استقلال را به مصاحبه‌های چند ماه قبل خودم ارجاع می‌دهم و البته اتفاقاتی که امروز در این تیم روی داده است و منجر به این حاشیه‌ها شده است.

دروازه‌بان پیشین آبی پوشان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای آبی پوشان اظهار داشت: اتفاقات امروز به مشکلات گذشته باز می‌گردد. متأسفانه امروز شاهد یکسری معضلاتی هستیم که یک بار دیگر قهرمانی استقلال در لیگ را با خطر مواجه کرد و حتی تا حدود زیادی این تیم را از این هدفش دور کرد.

طباطبایی اظهار داشت: شکست به پرسپولیس یکی از مشکلات جزئی امروز استقلال است و این تیم با مشکلات کلان دیگری دست به گریبان است.

وی اضافه کرد: استقلالی‌ها معتقدند نداشتن زمین تمرین مناسب قبل از دربی منجر به شکست آنها در این بازی شد. حال سوال من این است که وظیفه تهیه زمین تمرین مناسب برای یک تیم با کیست؟ وظیفه تهیه سخت افزار مناسب با کدام ارگان است؟ آیا پیشکسوتان باید برای تمرین زمین مناسب تهیه کنند یا هواداران؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مگر پرسپولیس در یک شهر دیگر بوده و باران فقط برای استقلال بوده؟ چرا پرسپولیس توانسته در این مدت تمرین کند اما استقلال زمین نداشته و نتوانسته؟ مگر هواشناسی چند روز قبل از این بارندگی‌ها آن را پیش بینی نکرده بود؟ آیا مدیران استقلال نمی‌دانستند که قرار است در تهران و سایر نقاط کشور باران‌های سیل آسیا ببارد؟

طباطبایی تاکید کرد: اینکه یک بازیکن باید پنالتی می‌زد و یکی دیگر زده، اینکه رحمتی به منشأ چه گفته و چرا اسماعیلی پنالتی را چیپ زده جزئیاتی از مشکلات کل استقلال است. به قول معروف آب از سرچشمه گل آلود است و از این طریق نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به جلسه هیأت مدیره پس از دربی و مصوبات آن بیان داشت: آقایان چهار بازیکن متخلف را جریمه کرده‌اند و دستشان درد نکند. اما چرا از بین این چهار بازیکن فقط فرشید باقری را از حضور در تمرین منع کرده‌اند؟ آیا این اتفاق با صحبت‌های معترضه باقری پیش از دربی بی ارتباط بوده است؟

سوال بعدی این است که هیأت مدیره خواهان احضار شفر در نشست بعدی اش شده است بدون آنکه زمان جلسه بعدی مشخص باشد. آیا آقایان می‌دانند که از لیگ فقط هفت بازی باقی مانده و احتمالاً این جلسه هیأت مدیره که قرار است با حضور شفر برگزار شود زمانی نخواهد بود که کار از کار گذشته باشد؟

طباطبایی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص برخی از بازیکنان استقلال و متهم کردن آنها از سوی هواداران به دخالت در تصمیمات فنی بیان داشت: اگر این موضوع هم صحت داشته باشد باز هم مشکل از رأس هرم مدیریت در باشگاه است و باید از آنجا به این موضوع رسیدگی شود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: مشکلات امروز استقلال از ماه‌ها پیش قابل پیش بینی بود و من شخصاً تذکرها و هشدارهایی داده بودم که متأسفانه آن روز مرا متهم به سهم خواهی کردند. اما لااقل امروز مشخص شد انتقادات چند ماه قبل من چندان دست بوده و به درستی روی نقاط مشکل دار باشگاه دست گذاشته بودم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279prn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به گونه‌ای بسته شد که در نیم‌فصل دوم حرفی برای گفتن داشته باشد!