تاریخ انتشار: 1398/01/14 20:30
کد خبر: 104757

کار سخت اروند در ارومیه؛ یاران بیاتلو باج می‌دهند؟!

اروند خرمشهر کار بسیار سختی برای بازی مقابل تیم نود ارومیه دارد.
کار سخت اروند در ارومیه؛ یاران بیاتلو باج می‌دهند؟!

دو تیم نود ارومیه و اروند خرمشهر از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، هفته سی‌ام، در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار به نوعی فینال تیم‌های ته جدولی محسوب می‌شود. اروند و نود هر دو در خطر سقوط از لیگ یک به لیگ دو قرار دارند و باتوجه به آنکه تیم نود در بازی‌های خانگی بسیار متفاوت‌تر از سایر بازی‌ها به میدان می‌رود، به مراتب کار خرمشهری‌ها مقابل این تیم پرهوادار بسیار سخت خواهد کرد.

می‌توان گفت که پیروزی در این بازی می‌تواند سند بقاء تیم برنده در فصل بعد لیگ یک را امضا کند. یاران وحید بیاتلو در بازی فردا قطعا از یار دوازدهم بی‌شماری بهره خواهند برد. هوادارانی که بدون منت پای تیم نود ایستاده‌اند و برای ماندگاری این تیم در سطح دوم فوتبال کشور، به ورزشگاه خواهند آمد.

این موضوع نیز قابل ذکر است که در بازی رفت دو تیم در خرمشهر، بازی بسیار جنجالی را شاهد بودیم و حتی برخی از بازیکنان و کادرفنی تیم نود ارومیه مورد حمله تیم میزبان قرار گرفتند که اسناد و فیلم آن نیز موجود است.

به هر حال باید منتظر نشست و دید که آیا یاران بیاتلو در این دیدار خانگی به خرمشهری‌ها باج خواهند داد؟ یا همانند بازی‌های گذشته، ورزشگاه تختی ارومیه را برای مهمانانشان به جهنم تبدیل خواهند کرد و برای کسب امتیاز کامل بازی، به میدان خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwx8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نود ارومیه - کارون اروند خرمشهر؛ فینال ته جدولی‌ها در تقابل مرد عمل و آقای آنالیزور!

تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و نود ارومیه
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛