تاریخ انتشار: 1398/01/15 08:24
کد خبر: 104723

آقای گلی جاوید،بحثی شیرین و جذاب و البته تکراری!

مهدی جاوید آقای گل ۳ دوره پیاپی لیگ برتر فوتسال کشور جا پای وحید شمسایی می‌گذارد.
آقای گلی جاوید،بحثی شیرین و جذاب و البته تکراری!

آقای گلی بحثی شیرین و جذاب و البته تکراری است که در زندگی مهدی جاوید در جریان است. کاپیتان تیم گیتی پسند اصفهان در سن ۳۱ سالگی به حدی آماده است که به دیگر مهاجمی در لیگ برتر فوتسال کشور اجازه خودنمایی نمی‌دهد!

آقای گل لیگ برتر فوتسال امسال، در ابتدای فصل چند هفته‌ای به عنوان لژیونر در تیم بیروتی توپ می‌زد که بعد از گذشت ۶ هفته به سطح اول فوتسال کشور بازگشت. حضور وی در گیتی پسند در نوع خود عجیب و هیجان انگیز بود، زیرا پیش‌تر هواداران فوتسال او را به عنوان برترین بازیکن فوتسال و آقای گل ۲ دوره پیشین این رقابت‌ها می‌شناختند.

هفته‌های اولی که جاوید در تیم گیتی پسند اصفهان پا به توپ شده بود، کمتر کسی به این قضیه فکر می‌کرد که وی با تیم اخت شود و از عنوان آقای گلی اش دفاع کند. اما بیشتر از هرکسی شخص مهدی جاوید به رکوردشکنی در لیگ برتر امیدوار شده بود.

او برای خودش هدف ۳۵ گل زده در نظر گرفته بود و می‌دانست که با تلاش و کوشش مطمئنا به این مهم خواهد رسید. اما مهاجمان سایر تیم‌ها نیز برای خود شانس بالایی قائل می‌شدند. به حدی که در چند هفته ابتدایی لیگ خبری از نام جاوید در لیست گلزنان برتر لیگ نبود.

جاوید ۳۱ ساله با ممارست و سختی فراوان دست از تلاش نکشید و در عرض چند هفته نام خود را در بین برترین گلزنان برجسته کرد. گلزنی‌های سریالی وی به حدی ادامه دار بود که اگر در بازی پای او به گلزنی باز نمی‌شد تعجب دوست داران تیم گیتی پسند و هواداران فوتسال را بر می‌انگیخت.

مهدی جاوید در نهایت با ۳۷ گل درسال ۹۷ بالاتر از هم تیمی خود سعید احمدعباسی با ۳۱ گل، برای سومین بار متوالی، عنوان آقای گلی رقابت‌های فوتسال کشور را از آن خود کرد. پیش‌تر این بازیکن مشهدی با ۳۵ گل در سال ۹۶ و ۳۶ گل در سال ۹۵ به ترتیب با تیم‌های دبیری و گیتی پسند آقای گل مسابقات شده بود.

جاوید در ارتباط با هتریک آقای گلی اش در لیگ برتر فوتسال کشور به  خبرنگار گفت: افرادی که مرا عصبانی کردند، در امر کسب عنوان آقای گلی به شدت به من کمک کردند! چون با عصبانیت من، رفته رفته  برای گلزنی حریص‌تر از قبل شدم. من هر موفقیتی که کسب میکنم، برای کامیابی بعدی تشنه‌تر از گذشته می‌شوم بنابراین در تلاش هستم تا رکورد خودم را بشکنم.

وحید شمسایی، فوتسالیست پیشین تیم ملی کشورمان با ۴ دوره آقای گلی فعلا رکورد دار این عنوان است. اما جاوید و گلزنی هایش به ما یادآوری می‌کند این بازیکن قصد پا پس کشیدن ندارد و می‌خواهد رکورد شخصی خود را در فصل بعد با کسب چهارمین عنوان آقای گلی در لیگ فوتسال، ارتقا ببخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zje6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر جاوید مصدوم است چطور مقابل مقاومت بازی کرد و گل هم زد؟!