تاریخ انتشار: 1398/01/15 11:17
کد خبر: 104702

احتمال شکستن طلسم نیمکت نشینی های حسینی مقابل الهلال!

دروازه بان جوان استقلال در بازگشت به دروازه توانست چهارمین کلین شیت متوالی و ششمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند.
احتمال شکستن طلسم نیمکت نشینی های حسینی مقابل الهلال!

بعد از اتفاقات رخ داده در دربی 89 پایتخت وینفرد شفر همان طور که پیش بینی می شد سیدمهدی رحمتی را نیمکت نشین کرد تا زمینه برای بازگشت سیدحسین حسینی به ترکیب اصلی فراهم شود. گلر شیرازی که تا قبل از دربی در چهار بازی متوالی لیگ برتر با استقلال به چهار برد و سه کلین شیت رسیده بود این بار هم توانست قفل دروازه آبی ها را بسته نگه دارد.

حسینی در مصاف با سایپا روز چندان سختی را سپری نکرد اما در همین شرایط هم یکی دوبار به خوبی محک خورد و در آخرین دقیقه وقت های تلف شده هم خوش شانس بود که اشتباه مدافعان استقلال با بی دقتی مهاجم سایپا توام شد تا بهترین فرصت رقیب از دست برود و نوار کلین شیت های او ادامه پیدا کند.

اوج هنرنمایی سیدحسین در بازی با سایپا که نشان از روحیه و اعتماد به نفس بالای این دروازه بان شیرازی بعد از نیمکت نشینی در دربی داشت به سیو فوق العاده روی ضربه ایستگاهی معین عباسیان برمی گشت که با رفلکس بدنی مناسب و هوش بالا توانست بهترین موقعیت نارنجی پوشان را از زیر طاق دروازه به کرنر بفرست.

با توجه به شرایطی که این روزها کاپیتان اول استقلال در اردوی تیم با آن روبرو و چالش هایی با طرفداران پیدا کرده است با نمایش خوبی و مطمئنی که سیدحسین درون دروازه آبی ها از خود نشان داد می توان این گونه برداشت کرد که طلسم نیمکت نشینی های حسینی در آسیا مقابل الهلال شکسته شود، اتفاقی که می تواند مهم ترین آزمون برای این بازیکن در این روزهای بسیار حساس باشد.

دوشنبه شب در ابوظبی به احتمال فراوان سیدحسین دروازه بان اول استقلال در جنگ مرگ و زندگی با الهلال و ستاره هایش خواهد بود. گلر آبی ها که در این یکی دو سال همواره خاطرات خوشی از بازی در امارات بهره برده است این بار هم مسلما می تواند با به دست آوردن این فرصت طلایی و بهره بردن از آن سرنوشت متفاوتی برای آینده خود رقم بزند به شرطی که بتواند نوار کلین شیت های داخلی خود را به آسیا نیز بکشاند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279pnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان استقلالی ها باز هم نتوانست در لیگ برتر کلین شیت کند!