تاریخ انتشار: 1398/01/15 20:20
کد خبر: 104640

فرکی: میزبان بودیم اما استادیوم قرمز بود

فرکی درباره بازی با پرسپولیس گفت: ما در این بازی میزبان بودیم اما استادیوم یک دست قرمز بود.
 فرکی: میزبان بودیم اما استادیوم قرمز بود

فرکی پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: پیش‌بینی ما قبل از بازی این بود که دیدار سخت و دشواری خواهیم داشت، دلایلش هم مشخص بود، چون با تیمی بازی می‌کردیم که صدرنشین لیگ و نماینده ایران در آسیاست، با تیمی بازی می‌کردیم که دربی را برده بود و در نهایت با تیمی بازی می‌کردیم که از شرایط میهمانی استفاده کرد. هر چند که ما میزبان بودیم، اما ورزشگاه برای آنها بود و همه قرمزپوش بودند. میزبانی و میهمانی برای ما تفاوتی نداشت.

وی افزود: اینها مسائل حاشیه‌ای بود که به آن اشاره کردم. ما تلاش کردیم بازی را در ابتدا ببریم، اما در نهایت دوست داشتیم با یک امتیاز به پایان برسانیم. این اتفاق نیفتاد و از نظر فنی همه‌ی توان‌مان را به کار نگرفتیم. وقتی تیمت یک بازیکن کم کار آن هم مقابل پرسپولیس داشته باشد، به مشکل می‌خورید، در تیم ما پنج شش بازیکن تحت تأثیر شرایط بازی قرار گرفتند و نتوانستند بازی‌های گذشته را به نمایش بگذارند. توصیه ما همیشه این است که شروع و پایان هر دو نیمه را با تمرکز به پایان برسانیم، چون در این زمان‌ها خیلی اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال در ادامه اظهار داشت: پنالتی حریف را دروازه‌بان ما گرفت و عملکرد خوبی داشت، اما متأسفانه در دقایقی گل خوردیم که برگشت به بازی سخت بود. اگر چه در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و شرایط می‌توانست تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد. وقتی مقابل تیم پرسپولیس اشتباه کنید، جایی برای جبران ندارید. توانایی فنی پرسپولیس بالاتر بود و مجموعه‌ای از بازیکنان ملی‌پوش در این تیم حضور دارند. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. ما هم تلاش می‌کنیم جایگاه مناسبی در جدول در این فصل داشته باشیم. به این موضوع هم امیدواریم.

فرکی در پایان تصریح کرد: دیدار بعدی ما روز دوشنبه است و سپس چند روز دیگر باز هم بازی داریم. فاصله بازی‌های ما کم است و برای تیمی مثل ما که می‌خواهد خودش را بازسازی و ریکاوری کند، کار سخت خواهد بود. تلاش می‌کنیم در دیدارهای بعد این نتیجه را جبران کنیم و نتایجی را که حق‌مان است، بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwnor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرکی:مقابل پرسپولیس یک بازی کاملا متفاوت را خواهیم داشت