تاریخ انتشار: 1398/01/15 20:55
برخی هواداران به ما کمک مالی داشتند؛
کد خبر: 104635

مهدی فروردین: نباید بابت باختمان ناراحت باشیم/ قضاوت داور تاثیرگذار بود

مهدی فروردین سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز بابت پیروزی شاهین مقابل این تیم به بوشهری‌ها تبریک گفت.
مهدی فروردین: نباید بابت باختمان ناراحت باشیم/ قضاوت داور تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با شاهین بوشهر گفت: شاهین یک گام تا لیگ برتر فاصله دارد و ما نباید بابت باختمان ناراحت باشیم، بلکه باید به خودمان افتخار کنیم، چرا که شاهین از بابت کیفیت فنی تیم ما نگران بوده است. به آقای ویسی و همکاران ایشان بابت این پیروزی تبریک و خسته نباشید می گویم و به عقیده‌ی من آن ها آینده‌ی فوتبالی درخشانی خواهند داشت.

وی افزود: اگر فردی بی خبر از جدول لیگ بازی را می دید، چه بسا تصور می کرد که قشقایی برای لیگ برتری شدن می جنگد و هدف ما هم انجام بازی جوانمردانه بود تا هر تیمی که استحقاقش را دارد، روانه‌ی لیگ برتر شود.

وی در خصوص شرایط تیمش از لحاظ مالی هم افزود: فقط آقای نجف پور مدیرعامل تیم حامی مالی ما می باشد و تا کنون هم قشقایی متکی به خود بوده، ضمن این که عده ای از هواداران در حداقل ها به تیم کمک می کنند و از مدیرکل ورزش و جوانان هم بابت کمک هایش متشکریم. به طور کلی تیم ما حامی آنچنانی ندارد و تنها تیم بدون اسپانسر می باشیم.

فروردین ادامه داد: بازیکنان ما با قلب خود بازی می کنند و بابت کیفیتی که در این شرایط از خود نشان می دهند، از آن ها ممنونم. باید بعدها از آنان به عنوان تاریخ سازان قشقایی نام برده شود. بازیکنان ما عملکرد عالی داشتند، هرچند در فوتبال اتفاقاتی می افتد که کنترل آن ها دست ما نیست، امیدواریم روزی به جایی برسیم که قضاوت های یک داور نتیجه را تحت تاثیر قرار ندهد.

سرمربی قشقایی شیراز در خاتمه خاطر نشان کرد: معتقدم باید قوی تر از این عمل کنیم، در بحث مدیریت فوتبال، در بحث داوری، دانش فنی مربیان و همچنین در حوزه‌ی کشف استعدادها و پرورش آنان.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxnva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی فروردین از سرمربی گری قشقایی شیراز استعفا داد
با انتشار بیانیه ای رسمی؛

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛