تاریخ انتشار: 1398/01/15 21:02
کد خبر: 104633

برگزاری هفتمین دوره "فوتبال برای دوستی" در مادرید

هفتمین دوره رقابت های فوتبال برای دوستی به که توسط کمپانی گازپروم، اسپانسر رسمی یوفا، از 28 می تا 2 ژوئن، در شهر مادرید، میزبان فینال چمپیونزلیگ برگزار خواهد شد.
 برگزاری هفتمین دوره "فوتبال برای دوستی" در مادرید

این رقابت ها از سال 2013 آغاز شده و هدف آن کمک آموزش ارزش هایی مانند دوستی، برابری، جوانمردی، سلامت، صلح، فداکاری، پیروزی، حفظ سنت ها و افتخار به کودکان از طریق ورزش است. فوتبال برای دوستی از حمایت یوفا، فیفا، کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون های فوتبال کشورهای مختلف، خیریه های بین المللی کودکان، ورزشکاران مشهور و باشگاه های بزرگ دنیای فوتبال برخوردارند.

در 6 سال گذشته، این رقابت های 5500 شرکت کننده داشت و بیش از 4.5 میلیون نفر از سراسر دنیا از جمله ورزشکاران، هنرمندان و سیاست مداران آن را دنبال کردند.

01395310

در رقابت های امسال که با همکاری یک برنامه محیط زیستی برگزار می شود، اسامی هر یک از تیم ها، نام یکی از گونه های حیوانی در حال انقراض خواهد بود. سمبل رقابت ها هم به رنگ های آبی و سبز خواهد بود که با اشاره به آبی آسمان و رنگ سبز زمین فوتبال انتخاب شده است.

همچنین این رقابت ها توسط روزنامه نگاران جوانی از سراسر دنیا و کارآموزان داوری از کشورهای مختلف پوشش داده خواهد شد.

دیدار فینال این رقابت ها در میدان مایور اسکوار مادرید برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در این رقابت ها، فینال رقابت های چمپیونزلیگ این فصل که در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید برگزار خواهد شد را نیز از نزدیک تماشا خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwxv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توتی: محمدصلاح انسانی استثنایی و درست است