تاریخ انتشار: 1398/01/19 21:20
کد خبر: 104159

رمضانی : در مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی می گیریم

مهاجم بلند قامت تیم سایپا با تمجید از زمین ورزشگاه شهر قدس گفت ما از زمانی که بازی‌هایمان را در این زمین انجام می‌دهیم خیلی بهتر بازی می‌کنیم.
 رمضانی : در مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی می گیریم

آرمان رمضانی بازیکن تیم سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: «بازی بسیار خوبی بود ما نیمه اول خیلی بهتر بازی کردیم ولی نیمه دوم تیم پیکان کمی به تیم ما فشار وارد کرد ولی ما توانستیم در انتهای بازی گل سوم را هم به ثمر برسانیم. »

وی در ادامه افزود: «ما نیمه اول موقعیت بسیار زیادی داشتیم و شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم و بازی بسیار بازی قشنگی بود. »

رمضانی در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه شهرقدس هم اذعان داشت: «کیفیت این زمین امروز خوب بود و ما از زمانی که بازی‌هایمان را در این زمین انجام می‌دهیم خیلی بهتر بازی می‌کنیم و در اینجا نسبت به دستگردی بازی‌های بهتری را انجام می‌دهیم و در این زمین خیلی خوب بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی همچنان رکورد شکست‌ ناپذیری‌مان را حذف کنیم.»

مهاجم تیم سایپا در خصوص بازی بعدی مقابل پرسپولیس هم تأکید کرد: «در بازی مقابل پرسپولیس به دنبال کسب نتیجه هستیم چون می‌خواهیم این روند خوب‌مان را همچنان ادامه دهیم  و آنجا هم سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx5ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: هواداران استقلال نباید به حواشی دامن بزنند