تاریخ انتشار: 1398/01/20 19:43
کد خبر: 104050

پرسپولیس در انتظار درخشش خریدهای زمستانی

برانکو ایوانکوویچ 3 خرید زمستانی خود را در ترکیب اصلی بازی با الاهلی قرار داده و امیدوار است با اتکا به درخشش این بازیکنان، حریف عربستانی را شکست دهد.
 پرسپولیس در انتظار درخشش خریدهای زمستانی

 سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف الاهلی می روند که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود به پیروزی نیاز مبرمی دارند. برانکو ایوانکوویچ در این بازی پس از نمایش فوق العاده سیامک نعمتی در بازی با پیکان، او را جای بودیمیر قرار داده تا شمار بازیکنان جدید پرسپولیس در ترکیب اصلی به عدد 3 تقلیل یابد.

محمد نادری و مهدی شیری بازیکنانی است که از ابتدای نیم فصل در اکثر بازی ها حضور داشته و نمایش قابل قبولی را هم ثبت کرده اند. در روزهای مصدومیت مصلح، انصاری و ماهینی، درخشش این دو بازیکن سبب شده تا سرخ ها شرایط خوبی را در جناحین تجربه کنند. این دو در دربی جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند و حالا برانکو امیدوار است تا در مقابل الاهلی نیز بدرخشند.

دیگر بازیکنی که از جمع خریدهای جدید در ترکیب اصلی قرار دارد، مهدی ترابی است. ترابی خوش تکنیک که کم کم در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و به روزهای اوج نزدیک شده، در دیدار با استقلال پاس گل زیبایی را ارسال کرد و امروز هم نقش پررنگی در تاکتیک پرسپولیس در ضربات ایستگاهی خواهد داشت.

در کنار این سه بازیکن، احتمالا بودیمیر یا شریفی و کریمی نیز به کار گرفته خواهند شد و باید دید چه عملکردی خواهند داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279xm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برانکو: الاهلی را مجبور به بازی دفاعی می کنیم

گزارش زنده؛ پرسپولیس 2 - الاهلی 0
آغاز جدال حساس و سرنوشت‌ساز؛