تاریخ انتشار: 1398/01/20 20:49
کد خبر: 104041

والورده: مثل همیشه از مسی انتظار زیادی داریم!

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با منچستریونایتد حاضر شد.
 والورده: مثل همیشه از مسی انتظار زیادی داریم!

بارسلونا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حریف سرسختی چون منچستریونایتد را یش رو دارد و والورده تاکید کرد حریف آنها زیر نظر سولسشر تبدیل به تیم دیگری شده و غلبه بر پاری سن ژرمن گواه ادعای اوست.

دیدار یونایتد برابر پاری سن ژرمن: "این دیدار یک مثال بزرگ برای ما است، من هر دو بازی را دیدم و من فکر می کنم پاری سن ژرمن در اولدترافورد بهتر بازی کرد اما یونایتد در نهایت صعود کرد. یونایتد تیمی با تاریخ برجسته و بازیکنانی بزرگ است و آنها این موضوع را در پاریس نشان دادند. همین بازی او خوبی برای ماست و بارسا برای پیروز شدن باید سخت تلاش کند.

نمی توان یونایتد را تنها مختص به ضربات ایستگاهی دانست و این تیم توانایی های بیشتری دارد. با توجه به دیدار برابر پاری سن ژرمن، حالا آنها با روحیه بیشتری به مصاف ما خواهند آمد و ما باید در مورد ضدحملات و ضربات ایستگاهی آنها بسیار مراقب باشیم.

همه بازیکنان یونایتد هنگام امضای قرارداد می دانستند راهی چه تیمی شده اند. شاید اخیرا یونایتد همانند گذشته قادر به راهیابی به مراحل نهایی لیگ قهرمانان نبوده، اما آنها امسال امیدوار به رخ دادن این اتفاق هستند."

لیست بلند بالای مصدومان حریف: "یونایتد با بازیکنان آسیب دیده زیادی راهی پاریس شده و توانست راهی این مرحله شود. میل به پیروزی می تواند باعث شود شما بر هر مشکلی غلبه کنید و اتفاقاتی که در پاریس رخ داد گواه این مسئله است."

تغییرات زیر نظر سولسشر: "صعود یونایتد مقابل پاری سن ژرمن نشان می دهد جه تغییراتی ایجاد شده است. زمانیکه یونایتد در خانه بازی داشته و با شدت پرس می کند، تبدیل به تیمی قدرتمند می شود."

شرایط لیونل مسی: "مانند همیشه ما انتظار زیادی از لیونل مسی داریم و او نیز معمولا انتظارات از خود را برآورده می کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwbza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش PSG برای فرار از پروژه رئال مادرید- نیمار