تاریخ انتشار: 1398/01/21 19:36
عمری باشد ماشین‌سازی را آسیایی می‌بندیم
کد خبر: 103922

مهاجری: تراکتور نیاز به جنگیدن ما ندارد و قهرمان است!

سرمربی تیم ماشین سازی می‌گوید از حالا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده و کسب سهمیه آسیایی همراه با این تیم تبریزی هستند.
مهاجری: تراکتور نیاز به جنگیدن ما ندارد و قهرمان است!

رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار با نساجی مازندران درگذشت علیرضا رضایی را به خانواده این مرحوم و هم‌چنین غلامرضا رضایی تسلیت گفت. او در خصوص بازی با شاگردان مجید جلالی عنوان کرد: بازی تیم‌هایی که در کمرکش جدول هستند بسیار سخت است. آدم وقتی به نقطه امنی می‌رسد این نقطه تیم‌ها را اذیت می‌کند. در این زمان تیم‌ها را نه سقوط تهدید می‌کند و نه شانس کسب سهمیه دارند. خدا را شکر آنقدر بچه‌های ما خوب کار می‌کنند که انگار این بازی به سرنوشت ما گره خورده است و حتما باید در آن موفق باشیم. من این شرایط را در تیم‌ها دیگر تجربه کردم. امیدوارم فردا مقابل تیم خوب و منسجم نساجی با کادر فنی عالی‌اش نتیجه بگیریم. از زمانی که آقای جلالی آمده‌اند انسجام خاصی زمانی که توپ را از دست می‌دهند به دست می‌آورند. اما ما هم تمرینات لازم را داشتیم و باید مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم. مقابل نساجی اشتباه کنید به شدت تنبیه می‌شوی و امیدوارم خوب بازی کنیم و نتیجه را ببریم.

وی در ادامه گفت: تیم ما واقعا خوب بازی می‌کند و حق بازیکنانم بیشتر از این است اما نتایج درخور نمایش خوبمان نگرفته‌ایم. حالا امیدوارم ببریم و خودمان را به تیم ششم جدول که سایپا است برسانیم. آمدن تماشاگران هم می‌تواند به ما بسیار کمک کند. 12 سال قبل تراکتورسازی در این شرایط قرار داشت و شرایط آمدن به لیگ برتر برایش سخت بود. خدا را شکر به لیگ برتر آمد و راه خود را پیدا کرد و الان خیل عظیم تماشاگران را دارد. ماشین سازی یکی از قدیمی ترین تیم‌ها ایران و آذربایجان است اما تیم ما تازه شکل گرفته و توقع داریم هواداران پشت ما باشند. آمدن هواداران باعث می‌شود بازیکنان پی به هویت ماشین سازی ببرند و برای آن تلاش زیادی داشته باشند.

مهاجری در خصوص کم انگیزه بودن بازیکنانش در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز گفت: خیلی جاها ما به بچه‌ها روحیه می‌دهیم ولی باور کنید در هفته گذشته بازیکنان با خوب تمرین کردن به ما روحیه دادند. خیلی مواقع نتایج ما را اذیت می‌کند. درست به مانند بازی با فولاد که فوتبال خوبی داشتیم و در نیمه دوم آن‌ها را حبس کردیم و متاسفانه به دلیل یک غفلت نتیجه را واگذار نمودیم. این کار ما را ناراحت می‌کند بازیکنان آنقدر خوب بودند که به مربیان انگیزه می‌دهند.

سرمربی ماشین سازی هم‌چنین هدفشان برای فصل آینده را کسب سهمیه اعلام کرد و در خصوص جذب بازیکنان مورد نظرش گفت: هفته گذشته با مدیریت و مالک باشگاه جلسه‌ای را برگزار کردیم تا تیم سال بعد را با نگرشی متغایر با این فصل تشکیل دهیم. در تدارک تیمی هستیم که شانس کسب سهمیه را داشته باشد. ما در فوتبال یک بحث کمیت و یک بحث کیفیت داریم. ما اگر بتوانیم کیفیت کاری را چه به لحاظ جذب بازیکن و چه به لحاظ کاری بالا ببریم می‌توانیم کمیت را جبران کنیم. در کنار کیفیت و کمیت یک تیم خوب درست کنیم. نظر عوامل باشگاه هم این هست و از الان و در سال جدید به دنبال بازیکنانی هستیم که به ماشین سازی کمک کنند. اکیپ فنی خود را موظف کردیم تا بازیکنانی که به درد ماشین سازی می‌خورند را پیدا کنند. هم‌چنین نگاه ویژه‌ای به لیگ یک داریم. من قبل از حضور در اینجا یکی از مسابقات را زیر نظر گرفتم. هدفمان تشکیل یک تیم جوان، فعال و پرانگیزه است که از اعتبار ما دفاع شود. زمانی که من به اینجا آمدم دخسوس شرایط خوبی نداشت و حتی بحث جدا شدنش بود. اما خدا را شکر در حال حاضر به جایی رسیده که نقطه امن ما است و به دنبال حفظ او برای فصل آینده هستیم.بازیکنان دیگر هم غالبن قرارداد دارند، باز آن ها را می‌نشینیم غربال میکنیم. امیدواریم این شرایط را بهتر کنیم.

او درباره دیدار قبلی ماشین سازی گفت: بازی مسجد سلیمان خیلی سخت بود، هفته پیش تبریز از لحاظ جوی شرایط سختی بود و هوا سرد بود، ما از شرایط صفر درجه رفتیم ۳۰ درجه. نمیدانم سازمان لیگ چرا آمد بازی ما و پدیده را از ساعت ۷ به ۴ منتقل کرد، آن گرما و زمین آن جا خیلی ما را اذیت کرد. من در تمرینات پیش از بازی باتوجه به نوع برداشتمان از بازی مسجد سلیمان آمدیم که رو به بازی بلند بیاوریم و واقعا بچه ها نمی‌توانستند انجام بدهند. یک چیزی در بچه ها نهادینه شده، آن سپردن، حرکت کردن و جابجا شدن، چیزی که ما برایش زحمت کشیدیم، میتوانم به خودم بیالم که ما نوع بازی ماشین سازی را عوض کردیم.

او همچنین گفت: شاید این بضاعت مربی قبلی فکر می‌کرد باید عقب بنشیند و چشم به ضد حمله ها داشته باشد. ما توانستیم این را به میانه و زمین حریف منتقل کنیم، در بازی فولاد ۶۰ درصد مالک توپ بودیم، درصد موقعیت هایمان بالا بود اما چند اشکال هم داریم که به کیفیت برمی‌گردد. ما در آن بازی ۱۰ ضربه به داشتیم که ۲ تا در چارچوب بود، این کیفیت را می رساند. من خوشحالم فوتبالی که تماشاگر دوست دارد را به ماشین سازی بیاوریم، به لحاظ شخصیتی حضور در قسمت بالای جدول به ما کمک میکند، حتی اگر یک پله بالاتر باشیم به شخصیت تیمی ما کمک میکند، ما با این باور بازی می‌کنیم.

وی افزود: مشکلات همه جا هست، نمیتوانم کتمان کنم، دارند زحمت می‌کشند برای مرتفع شدن مشکلات باشگاه و ان‌شالله این شش بازی بگذرد و بشینیم توافق کنیم با شرایط بهتر اگر عمری بود دغدغه هایی که شما و ما داریم را به حداقل برسانیم و از اول فصل همه چیز مشخص باشد. از اول گسترش تبدیل به ماشین شد و مشخص نبود که تیم داری بکند یا نکند.

مهاجری در پایان راجع به بازی های حساس و سرنوشت ساز در قهرمانی و کمک به تراکتور هم گفت: من در ماشین سازی کار می‌کنم اما تراکتور انقدر بضاعت دارد که نیازی نداشته باشد. تیمی که استقلال و سپاهان و پدیده را می‌برد پس این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد و نیازی نیست ما برایش بجنگیم، شاید خیلی ها بگویند چرا برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت کردید به هر حال ما برای تیمی که زحمت کشیده آرزوی موفقیت می‌کنم، در یک شهر کار می‌کنیم. ما برای پدیده هم آرزوی موفقیت کردیم چرا آن تیکه دیده نمی‌شود؟ می‌خواهند ما را اذیت کنند، اولویت ما دفاع از اعتبار خودمان، ماشین سازی و فوتبال آذربایجان است. انشالله هر تیمی که حقش است به قهرمانی برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg7mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی دایی می تواند تراکتور را صدرنشین کند؟