تاریخ انتشار: 1398/01/22 00:13
سرمربی آرمان گهر سیرجان در گفتگو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 103879

شهبا: با تمام توان به میدان می رویم/امیدوارم هفته پاکی داشته باشیم

شهبا: با تمام توان به میدان می رویم/امیدوارم هفته پاکی داشته باشیم

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک‌ ورزشی گفت : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، نیاز به سه امتیاز بازی پیش رو داریم و فقط برای برد وارد زمین میشویم، امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان تیم‌ باشد و بتوانند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی آرمان گهر سیرجان گفت : در نیم فصل دوم امتیاز گیری بسیار سخت میشود در نیم فصل اول امتیازات بسیار خوبی را کسب کردیم

ولی طبق قرعه بازی های خانگی کمی در نیم فصل دوم داشتیم و به قرعه استراحت در نیم فصل دوم‌ نیز رسیدیم و این مسئله باعث شد تا اختلاف امتیازی نسبت به دیگر حریفان کم شود و از ما سبقت بگیرند، ولی هنوز به آینده امیدواریم‌.

شهبا در ادامه گفت : فردا بازی سختی را در پیش داریم هم تیم ما و هم بازی نیروی زمینی و پاس برای ما بسیار مهم است، انشالله هر تیمی که در زمین فوتبال زحمت کشیده است در انتهای فصل سربلند باشد و صعود کند.

سرمربی آرمان گهر در پایان گفت : امیدوارم شاهد فوتبال پاکی باشیم، انتظار میرفت کمیته انضباطی درباره بازی نیروی‌زمینی و نفت و گاز گچساران با دقت و حساسیت خاصی ورود میکرد تا حق تیم آرمان گهر و پاس همدان ضایع نشود، اما با این نتایج فقط حق این دو تیم ضایع شد و این کار باعث سخت شدن بازی ها در ادامه فصل برای این دو تیم شده است.

گفت وگو : علیرضا ناظریه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwrzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا : از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط قرار داریم / با چیدمان داوری بهتر، حق تیمی ضایع نمی‌شود

بازی مرگ و زندگی / کار سخت سیرجانی‌ها در ورزشگاه شهدای نفت
پیش بازی نفت و گاز گچساران - آرمان گهر سیرجان

بازی ۶ امتیازی هفته / جنگ قدرت در همدان
پیش بازی پاس همدان - آرمان گهر سیرجان