تاریخ انتشار: 1398/01/22 20:06
کد خبر: 103789

علوی: با اخراجی‌های تیم قطعا برخورد خواهد شد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: چون چند روز است به تیم آمده‌ام چیزی که می خواستم بچه ها نتوانستند اجرا کنند.
علوی: با اخراجی‌های تیم قطعا برخورد خواهد شد

محمد علوی پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: بازی زیاد مسائل فنی نداشت. در نیمه اول می‌خواستیم در یک سوم زمین حریف دفاع کنیم. چون چند روز است به تیم آمده‌ام چیزی که می خواستم بچه ها نتوانستند اجرا کنند، اما نیمه دوم بهتر شد. هم ما و هم فولاد بازی خوبی داشتیم در نیمه دوم اما حواشی کار را خراب کرد. اگر اخراج ها غیر فنی باشد قعا برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: از برخی دوستان انتظار نداشتم که چنین برخوردی کنند. حق با سرپرست ما است و خیلی با او بد برخورد شد و فحاشی کردند. واقعا کار بدی بود.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: نیاز داریم که بچه‌ها به خود باوری برسند. در نیمه دوم خوب بودیم و یک مقدار اشتباهات فردی وجود داشت که رفته رفته درست خواهد شد. 2 جلسه است که تیم در اختیار من است و نمی‌توانستیم در این مدت کار قابل توجهی بکنم.

وی در مورد داوری گفت: چه در زمان بازیگری و چه در زمانی که مربی هستم هیچ گاه در مورد داور حرف نزدم، اما حیدری دوست داشت که خوب قضاوت کند متاسفانه ما در جاهایی متضرر شدیم. گل ما سالم بود و به اشتباه خطای هند اعلام شد. اگر آن گل درست گرفته می‌شد نتیجه 2 بر 2 می‌شد. با این وجود مقصر اول و آخرم خودم هستم و باید روی تیمم کار کنم.

علوی در مورد اینکه آیا کمبود یار باعث نشده که بازیکنان از حضور خود در ترکیب مطمئن باشند،عنوان کرد: ما 19 نفر بیشتر نیستیم و اگر بخواهیم هر روز ترکیب‌مان را تغییر دهیم کار سختی داریم. دست و بال‌مان بسته است و یک مقدار طول می‌کشد که افکارم را در تیم پیاده کنم. واقعیت این است که ما یک دفاع چپ بیشتر نداریم و اگر مصدوم شود دیگر کسی را نداریم.

وی در مورد شرایط آل نعمه گفت: خیلی وقت است که او در کنار ما حضور ندارد. از مدیریت خواستم که حداقل اگر ممکن است در کادر فنی کنار من باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان تاکید کرد: یاد گرفته‌ام که کاتر کنم. روز اولی است که هدایت تیم را برعهده دارم و اینکه در ادامه باشم یا نه دست مدیریت تیم است. من دوست دارم کار کنم تا توجیه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwb7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب سرخابی ها برای دربی اهواز مشخص شد

شاه مکوند: برای فولاد محکم تمرین کرده ایم
تهمت و دروغ راجع به شرط بندی اذیتم کرد