تاریخ انتشار: 1398/01/24 20:58
کد خبر: 103566

رسمی؛ مدافع یوونتوس پایان فصل خداحافظی خواهد کرد

آندره ا بارزالی، مدافع باتجربه یوونتوس، خبر خداحافظی از میادین در پایان فصل را تایید کرد.
 رسمی؛ مدافع یوونتوس پایان فصل خداحافظی خواهد کرد

 بارزالی که در سال های اخیر بارها با مصدومیت های طولانی مدت مواجه شده و مقاطع زیادی از فصول را از دست داده است، در پایان دیدار امروز یوونتوس مقابل اسپال که با شکست بیانکونری و به تاخیر افتادن قهرمانی این تیم همراه بود، مدعی شد دیگر فصل بعد در میادین حضور نخواهد داشت. بارزالی از سال 2011 و از ولفسبورگ به یوونتوس ملحق شد و نقش مهمی در قهرمانی های متوالی این تیم در سال های اخیر ایفا کرد.

بارزالی گفت: "در ماه های اخیر بارها در مورد آینده فکر کرده اما گرچه به عنوان یک فوتبالسیت، فکر کردن در مورد بازنشستگی بسیار دشوار است، اما به دلیل آسیب دیدگی های متعدد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. من به همه اتفاقات جهان فوتبال علاقمند بودم و وقتی بچه بودم، رویایم فوتبالیست شدن و بازی فوتبال بود. من همیشه این کار را با شور و شوق زیادی انجام دادم و در ادامه نیز باید چیزی را پیدا کنم که شور و شوق فراوانی به من بدهد.

در سال های اخیر من کنار بازیکنان جوان زیادی تمرین کرده ام و فوتبال تغییرات زیادی داشته است. شما باید در زمین بازی میل به پیروزی و پیشرفت داشته باشید. قهرمان هایی هستند که هرگز تسلیم نشده و با مهارت هایی فوق العاده متولد می شوند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqjlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو یک قاتل و ویرانگر در محوطه جریمه است!