تاریخ انتشار: 1398/01/26 21:08
شان پیکان این جای جدول نیست
کد خبر: 103309

واسعی: برای برد تراکتور هم قسم شده‌ایم

مهاجم پیکان معتقد است که می توانند با یک نتیجه خوب این سه شکست متوالی را جبران کنند.
واسعی: برای برد تراکتور هم قسم شده‌ایم

 تیم فوتبال پیکان این روزها حال و روز خوشی ندارد. این تیم با شکستی که در مقابل ذوب آهن متحمل شد تعداد باخت های پی در پی خود را به عدد سه رساند که به هیچ وجه نمی تواند برای هیچ کدام از اعضای این تیم قابل قبول باشد.

 سعید واسعی مهاجم  پیکان که یکی از گل های سه امتیازی این تیم را در مقابل ماشین‌سازی  به ثمر رسانده است در باره شرایط بد این روزهای پیکان اظهار داشت:« به نظرم این بازی بسیار پایاپای بود و ما دراثر یک غافلگیری گل را دریافت کردیم. بعد از آن که در صدد جبران گل خورده بر آمدیم  شاید فقط دو توپ را مدافعان حریف روی خط دروازه بیرون کشیدند. حالا این روند ضعیف منجر به سه شکست متوالی شده است. شاید بگویم دو شکست واقعا حق ما نبود.»

وی در ادامه افزود :« با توجه به بازی سختی که در مقابل تراکتورسازی در تبریز داریم آن هم تراکتوری که در بازی قبلی  تن به شکست داده کارمان بسیار سخت شده است. امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک فوتبال خوب هرچند که می دانیم کار سختی است هر سه امتیاز این بازی را به حساب خودمان واریز کنیم تا جایگاه خود را در جدول سروسامانی ببخشیم تا حدی این سه شکست متوالی را جبران کرده باشیم.»

واسعی در خصوص شرایط روحی و روانی حاکم در اردوی تیم گفت: «در حال حاضر همه تیم با هم همدل هستیم و به دنبال نتیجه، هیچ کسی در این برهه از زمان نیست که بخواهد نسبت به شرایط تیم فردی فکر کند و هم قسم شده ایم که  بازی بعدی را ببریم »

وی درباره نحوه قضاوت  فغانی در آخرین دیدار پیکان مقابل ذوب آهن تصریح کرد: «خب انتقاد از آقای فغانی به هر حال سخت است اما فکر می کنم شوت مارکو با برخورد به دست مدافع حریف از روی خط در آورده شد. به گمان من این صحنه صد در صد پنالتی بود وعلاوه بر این صحنه پشت محوطه جریمه یک خطای محرز روی من صورت گرفت که آقای فغانی چنین تشخیصی را نداد .»

 وی در باره حسین فرکی هم اعتقاد دارد:« از زمانی که ایشان کادر فنی تیم را در دست گرفتند  ما توانستیم نتایج خوبی خصوصا از بازی با ماشین سازی به دست بیاوریم. اگر دچار بدشانسی نمی شدیم باید در مقابل بعضی از تیم ها به برتری می رسیدیم. ولی در مجموع جو تیم بسیار خوب است و هم با هم دوست هستیم. واقعا نمی دانم  توپ‌هایی که باید تبدیل به گل شود چرا وارد دروازه نمی شود. امیدوارم که در این بازی پیش رو و همچنین بازی های آتی بتوانیم این سه شکست را جبران کنیم.»

 او درباره بازی سخت هفته آینده مقابل تراکتور می گوید:« شاید همه گمان کنند ما به گرفتن یک امتیاز از تبریز قانع هستیم اما شخصا همواره با ذهنیت برد وارد زمین می شوم و این موضوع در مورد اکثر بازیکنان ما هم صدق می کند.  این را هم بگویم که هیچ تیمی نباید حریفش را دست کم بگیرد. همانطور که در هفته گذشته دیدید سپیدرود موفق به بردن تراکتور سازی شد و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.»

وی در خاتمه با اشاره به قدمت باشگاه پیکان گفت:« وظیفه ما بازیکنان است که پیکان را از این شرایط نجات دهیم چرا که شان این تیم با این قدمت و ریشه  این جای جدول نیست. امیدوارم که بتوانیم که حداقل تا نیمه جدول خودمان را بالا بکشیم هرچند که می دانم که کار بسیار سختی است. در مورد این 5 هفته و مسائلی که درباره تبانی و این جور حرفها زده می شود معتقدم که در سطح اول فوتبال  ایران این گونه  مسائل وجود ندارد. من در این 5 سالی که دارم حرفه‌ای بازی می کنم. هیچکس چنین سفارشی از این دست به من نکرده است. هر چند از اتمام برنامه نود هم بسیار ناراحتم و فکر می‌کنم حضور عادل فردوسی پور برای فوتبال کشور ما یک نعمت به شمار می آمد آرزو دارم که ایشان به نحوی دوباره به نود برگردند و مطمئن باشید 90 درصد بازیکنان از این موضوع خوشحال می شوند .»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwjpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجبیب ولی واقعی؛ تراکتور - ذوب آهن پرتماشاگر تر از دربی