تاریخ انتشار: 1398/01/27 19:58
از ملوان خیلی ترسیده بودیم؛
کد خبر: 103187

ویسی: هفته آخر کنار ساحل جشن صعود می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که تیمش راه زیادی تا رسیدن به لیگ برتر ندارد.
ویسی: هفته آخر کنار ساحل جشن صعود می‌گیریم

 عبدالله ویسی و تیمش موفق شدند در دیدار برابر ملوان بندرانزلی با نتیجه 2 بر صفر برنده شوند. ویسی که حالا تیمش در یک قدمی رسیدن به لیگ برتر است در مورد کسب پیروزی برابر ملوانی ها در نشست خبری گفت: ما محکوم به بردن بودیم. می دانستیم ملوان تیم بسیار شادابی است و هفته گذشته بازی بسیار خوبی مقابل آلومینیوم انجام داد. آمده بودند اینجا تا نشان دهند می خواهند گلوی تیم های بالای جدولی را بگیرند.‌ تیم بسیار جوان و خوبی بود؛ بسیار ترسیده بودیم. اما مقابل تماشاگران با وجود بازی کردیم. بچه ها احساس مسئولیت کردند و دین خودشان را به آنها ادا کردند. امیدوارم هفته آخر بتوانیم با سه امتیازی که آنجا می گیریم، لیگ برتری شویم و مردم را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: تبریک به بچه ها می گویم. به تماشاگرانی که از راه دور و نزدیک به بوشهر آمدند و تبریک می گویم که ملوانی ها بازی بسیار خوب و جوانمردانه ای انجام دادند.

ویسی در پاسخ به این سوال که مربی ملوان به گل اول بازی اعتراض داشته و معتقد بوده در شرایط آفساید ثبت شده، بیان کرد: در جو استادیوم بودم و من متوجه نشدم؛ در خانه می بینم. شما دیدید من روی داوری اصلا بحث ندارم و مهم این بود که باید می بردیم و بردیم.

سوال بعدی از ویسی در مورد نتایج کسب شده در سایر دیدارها نظیر دیدار دو تیم سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان بود که با پیروزی شاگردان حسینی، مهدی پاشازاده و تیمش دیگری شانسی برای صعود ندارند. ویسی در پاسخ به این سوال گفت: به نتایج دیگر کاری نداریم و باید امتیاز بگیریم. به هر حال یکی دیگر از رقیبان رفت بیرون و ما با آن تیم (سرخپوشان پاکدشت) بازی داریم. با تمام وجود و با حمایت مسئولان می رویم به استقبال بازی بعدی می رویم و امیدواریم یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ادامه و در پاسخ به این سوال که هفته پایانی باید به اجبار استراحت کنند، اضافه کرد: ما اگر این بازی (بازی هفته آینده) را امتیاز بگیریم و بیاییم بیرون دیگر هفته آخر مهم نیست. می خواستیم به هفته آخر نرسیم ولی دیگر دست خودمان است و هفته آخر کنار ساحل جشن می گیریم. ( در هفته پایانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر استراحت اجباری خواهد کرد و دیدار برابر سرخپوشان آخرین دیدار این تیم در لیگ امسال خواهد بود که هفته آینده برگزار می شود).

ویسی در پاسخ به این سوال که با حضور او تیم شاهین شهرداری بوشهر حالا در آستانه رسیدن به لیگ برتر است، اضافه کرد: تمام وجودمان را از روز اول گفتم که می گذاریم. الان همه چیز دست خودمان است. مگر خودمان نخواهیم که می خواهیم. ده بازی من اینجا هستیم. کمترین گل خورده را داشتیم و باخت هم ندادیم و با کمک شما رسانه ها و هواداران کار را ادامه می دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oldqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکار قو در بوشهر؛ شاهین به لیگ برتر نزدیک شد
شاهین بوشهر 2 - ملوان 0