تاریخ انتشار: 1398/01/27 20:15
کد خبر: 103185

پوچتینو: سیتی یکی از بهترین تیم های دنیاست

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، معتقد است دیدار با منچسترسیتی یک چالش فوق العاده است.
 پوچتینو: سیتی یکی از بهترین تیم های دنیاست

تاتنهام در بازی رفت در خانه خود با یک گل موفق به غلبه بر شاگردان پپ گواردیولا شد و فردا شب در شرایطی باید در استادیوم اتحاد مهمان این تیم باشد که پوچتینو سیتی را یکی از بهترین تیم های دنیا توصیف کرده است.

دیدار با سیتی: "فردا منچسترسیتی نمایش متفاوتی مقابل ما خواهد داشت و شکست های خانگی این فصل آنها مقابل لیون و کرسیتال پالاس نشانه خاصی برای ما نیست. دیدار فردا شب بسیار دشوار خواهد بود زیرا سیتی یکی از بهترین تیم های دنیاست. ما باید به صعود باور داشته و با قدرت در میدان حاضر شویم زیرا یک چالش فوق العاده در انتظار ما خواهد بود.

علاقه ای ندارم در مورد فشاری که روی منچسترسیتی است صحبت کنم. فردا یک نبرد 11 به 11 در میدان برگزار می شود و هدف ما کسب پیروزی است و غیر ممکن است حدس زده و پیش بینی کنید که فردا چه اتفاقی می افتد. ما خیلی خوب می دانیم که آنها بسیار قوی بوده و بازی را هجومی آغاز می کنند و تلاش برای متوقف کردن سیتی، چالش بزرگ پیش روی ما است."

پیش بینی رونالدینیو مبنی بر قهرمانی تاتنهام در لیگ قهرمانان: "رونالدینیو در پاری سن ژرمن یک هم تیمی فوق العاده برای من بود و او همه چیز را در مورد فوتبال می داند. اینکه مردم به ما اعتماد دارند فوق العاده است و بازیکنانم از شنیدن این جملات خوشحال می شوند."

رویارویی با پپ گواردیولا: "بازی کردن در مقابل تیم های او یک چالش بزرگ است زیرا گواردیولا یا بهترین یا یکی از بهترین سرمربی های دنیای فوتبال است و عناوین زیادی فتح کرده است."

آژاکس یا یوونتوس در مرحله بعدی: "تمام هدف من آماده کردن بازیکنان تاتنهام برای بازی فردا شب است و ما فرصتی اضافی برای فکر کردن به دیگر مسائل نداریم."

شرایط دله آلی: "ما باید وضعیت او را ارزیابی کنیم. امروز آخرین جلسه تمرینی ما برگزار خواهد شد و سپس در مورد دله آلی تصمیم خواهیم گرفت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpamj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا:  وقتی موقعیت ایجاد می کنید، داوری دیگر اهمیتی ندارد

برناردو سیلوا بازیکن شگفت‌انگیزی است
پپ گواردیولا: بازی در ورزشگاه کریستال‌پالاس دشوار است