تاریخ انتشار: 1398/01/27 20:40
مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛
کد خبر: 103180

کرانچار برکنار نشده و کمیته در این تصمیم دخالت نمی‌کند

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک می گوید هیچ تصمیمی در خصوص برکناری کرانچار گرفته نشده و در واقع اتخاذ تصمیم در این حوزه در اختیار فدراسیون فوتبال است.
کرانچار برکنار نشده و کمیته در این تصمیم دخالت نمی‌کند

محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در رابطه با جلسه ای که امروز در خصوص تیم امید برگزار شد، توضیحاتی ارائه داد.

عبداللهی حرف هایش را با اشاره به دیدارهای نوروزی رئیس کمیته ملی المپیک اینگونه آغاز کرد: امروز با هشت فدراسیون دیدار نوروزی داشتیم. در این دیدارها آقای صالحی رئیس کمیته ملی المپیک، خانم دکتر طاهریان نائب رئیس کمیته، آقای دکتر سجادی سرپرست کاروان 2020، آقای کیکاووس سعیدی خزانه دار و آقای شعبانی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در رابطه با محتوای جلسات برگزار شده، عنوان کرد: در این دیدار تمام روسای فدراسیون های دوچرخه سواری، نابینایان، پرورش اندام، شنا، ورزش های رزمی، پزشکی و ورزشی، نجات غریق، غواصی و فوتبال حضور داشتند. در این جلسه مسئولین فدراسیون ها معضلات و مشکلات خود را عنوان کردند و آقای صالحی امیری هم با اشاره به اینکه سال سختی در پیش داریم، خواهان صرفه جویی در منابع مالی و مدریت هزینه شد؛ اما با این حال اعلام کرد، همه جانبه در کنار فدراسیون ها هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

عبداللهی در پایان به جلسه برگزار شده میان صالحی، تاج و استیلی اشاره کرد و افزود: آخرین دیدار مربوط به فدراسیون فوتبال بود که آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال ایران) و استیلی (مدیر تیم امید) هم در آن حضور داشتند و طبیعی بود که در دیدار کمیته ملی المپیک و فدراسیون بحث تیم ملی امید هم بشود و بحث هم شد. شرایط  و وضعیت تیم و اینکه چه بازی هایی پیش رو داریم، بررسی شد و همینطور برنامه های آماده سازی که باید برای حضور قدرتمندانه تیم مدنظر قرار بگیرد. اما در خصوص برکناری کرانچار هیچ تصمیمی گرفته نشد.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در ادامه به دلایلی اشاره کرد که برکناری کرانچار در این مقطع را کار نادرستی نشان می دهد. او تصریح کرد: دلیل اول اینکه وزیر ورزش به عنوان متولی اصلی ورزش در این جلسه حضور نداشت و دلیل دوم اینکه بحث اصلی در خصوص تغییر کادر فنی در هر رشته ای مربوط به خود فدراسیون ها می شود. فدراسیون خودش به جمع بندی در این مسائل برسد. کمیته ملی المپیک در هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند و نخواهد کرد. ضمن اینکه هفته آینده رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی مهمان ما خواهد بود و این اصلا صورت خوشی نداشت که کرانچار در این شرایط برکنار شود. حتی اگر تصمیمی در خصوص این موضوع گرفته شده بود. چون قبلا گفته که می خواهد با آقای کرانچار و برانکو زمانی که در ایران حضور پیدا می کند، ملاقات داشته باشد.

در نهایت عبداللهی با جمع بندی کوتاهی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: کلیت حرف این است که آقای کرانچار برکنار نشده و در واقع مسئولیت و تصمیم گیری در این رابطه برعهده خود فدراسیون است و کمیته ملی المپیک دخالتی ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewema

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتکو کرانچار رفتنی شد!