تاریخ انتشار: 1398/01/28 21:07
اینجا کم‌کاری کنم، بعدا همین را توی چشمم می کنند؛
کد خبر: 103055

مظاهری: بازی با پرسپولیس برای من خاص بود

رشید مظاهری معتقد است که تیم فوتبال ذوب آهن با شرایط بدنی خوبی که این روزها دارد، توانسته نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشته باشد.
مظاهری: بازی با پرسپولیس برای من خاص بود

 رشید مظاهری در مورد کسب تساوی بدون گل مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ و اینکه توانسته اند به یک امتیاز برسند، اینگونه در میکسدزون خبری واکنش نشان داد: به یک امتیاز بازی رسیدیم؟! این جمله به نظرم درست نیست. ولی خب بازی خوبی بود. بازی فیزیکی بود بیشتر. ما در تمام نقاط زمین بازیکن داشتیم و این نشان می دهد که از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داریم و یک امتیاز از ما گرفتند.

وی در مورد کری خوانی با بیرانوند و اینکه در طول بازی هم در واکنش ها و هم در پرتاب ها با او در این زمینه رقابت داشته، تاکید کرد: من اصلا هیچ وقت نه بیرانوند که به گلرهای حریف هیچ توجهی ندارم و کار خودم را انجام می دهم. خب علی یک پرتاب دست دارد که مختص خودش است و من هم کار خودم را ساده انجام می دهم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که یکی از شوت های دست بیرانوند در حال تبدیل شدن به گل بوده، بیان کرد: خب خدا را شکر که گل نشد.

گلر ذوب آهن در مورد حضور هواداران هم گفت: از هواداران تشکر می کنم که آمدند. اما گلایه دارم. چون 7، 8 هزار هوادار ذوب آهن بیرون ماندند. امیدوارم این مسائل حل شود و در بازی های بعدی هوادارانمان را داشته باشیم.

سوال بعدی از مظاهری در مورد اشتباهاتی که در این هفته ها رخ می دهد و در فضای مجازی برای بازیکن ها ماجرا ایجاد می کند، عنوان کرد: اتفاقا این بازی  برای من شرایط خاصی داشت؛ یک چیزهایی در فضای مجازی دیدم ولی این وصله ها اصلا به من نمی چسبد. من یک دروازه بان هستم که همیشه ساده کار می کنم و به کسی کاری ندارم. مطمئن باشید اگر گل می خوردم، گل خوردم و مقصر نبوده ام. همیشه تمام تلاشم را برای تیمم یعنی ذوب آهن می کنم. در مورد این حرف ها اگر من اینجا کم کاری کنم، مطمئن باشید بعدا همین را توی چشمم می کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwbkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برانکو رکورد امپراطور را می شکند؟!

گزارش زنده؛  ذوب آهن 1 - پرسپولیس 0
هفته چهاردهم لیگ برتر؛