تاریخ انتشار: 1395/07/09 19:17
اختصاصی/
کد خبر: 258527

آقای نظرمحمدی؛ مشکل مالی دارید، قبول! لطفا اخلاق مدار باشید

دیدار دو تیم شهرداری فومن و سپیدرود رشت به دلیل عدم حضور سپیدرود برگزار نشد.
آقای نظرمحمدی؛ مشکل مالی دارید، قبول! لطفا اخلاق مدار باشید

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با توجه به عدم حضور تیم سپیدرود رشت در مسابقه ی امروز مقابل شهرداری فومن، این بازی که قرار بود از ساعت 15 به میزبانی فومنی ها و در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور برگزار شود، انجام نشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه سپیدرود اخیرا با ارسال نامه ای به هیئت فوتبال استان خواهان تغییر محل مسابقه بود که نتیجه ای در پی نداشت و از دیشب خبرهایی مبنی بر عدم حضور سپیدرود در این بازی به گوش می رسید و در شرایطی که تا چند ساعت پیش از شروع مسابقه اخبار ضد و نقیضی در حال پخش بود، از سوی کانال مربوط به این باشگاه اعلام شد که سپیدرود در فومن حاضر خواهد شد اما یاران علی نظرمحمدی پا به میدان نگذاشتند.

باید دید در آینده تیم سپیدرود که نتایج خوبی را در لیگ یک کشور کسب کرده, با بحران مدیریتی و مشکلات مالی موجود چه سرانجامی خواهد داشت.

جای بسی تعجب است که تیمی همانند سپیدرود که در کلانشهری همچون رشت حضور دارد و پشتوانه ی خوبی به لحاظ جذب اسپانسر به همراه می تواند داشته باشد و هواداران پرشوری نیز حامی این تیم هستند، چرا باید در چنین بحرانی فرو رود.

درست است که سپیدرود از مشکلات مالی شدیدی رنج می برد، اما از این نکته نیز نباید به سادگی گذشت و آن این است که تیمی که قرار بود به میدان نیاید، یهویی اعلام می شود می آید، یهویی اعلام می شود که نمی آید و بالعکس. جا دارد کمی مسئولین سپیدرود اخلاق مدار باشند و مردم و هواداران و همچنین اصحاب رسانه را با بدقولی خود سر کار نگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48odkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصراف سپیدرود رشت از جام حذفی
اختصاصی/