تاریخ انتشار: 1395/07/09 19:35
اظهارنظر غیرمستقیم سرمربی سپیدرود به خبر فرتاک ورزشی
کد خبر: 258519

نظرمحمدی: تقصیر من نیست، بازیکنان همچنان در اعتصاب به سر می برند

علی نظرمحمدی درمورد علت غیبت تیم سپیدرود در جام حذفی مقابل شهرداری فومن گفت: با وجود اینکه به بازیکنان اعلام کرده بودیم شب گذشته در هتل حاضر شوند تا امروز در جام حذفی بازی کنیم، اما آنها حاضر به این کار نشدند و همچنان به اعتصاب خود ادامه دادند.
نظرمحمدی: تقصیر من نیست، بازیکنان همچنان در اعتصاب به سر می برند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی در مورد اینکه این اعتصاب تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: به عنوان سرمربی می‌گویم بهتر است این سوال را از مدیرعامل باشگاه، آقای پورمحسن بپرسید. بازیکنان تیم 80 درصد از مطالبات فصل گذشته خود را طلب دارند و پاداش صعود به لیگ برتر را هم دریافت نکرده‌اند.در این فصل هم فقط 3 درصد از مبلغ قراردادها هم به آنها پرداخت شده است. حسین کعبی، مهدوی، هادی تأمینی، پویا نزهتی تا امروز یک ریال هم نگرفته‌اند، اعضای کادر فنی هم پولی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی سپیدرود تصریح کرد: من واقعاً نگران شرایط تیم هستم، زیرا اگر مشکلات مالی چند روز بعد حل شود، بازیکنان و تیم از شرایط آرمانی و آمادگی دور می‌شوند. 35 بازیکن تیم سپیدرود متفق‌القول خواهان دریافت مطالباتشان هستند.

نظرمحمدی در مورد اینکه مگر مدیرعامل باشگاه از سمتش استعفا نکرده بود، گفت: تا امروز هیچ نامه‌ای مبنی بر استعفای ایشان ندیده‌ایم، فقط پورمحسن نامه‌ای نوشته و اعلام کرده حاضر است باشگاه را واگذار کند، بهتر است مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت فوتبال گیلان، به طور اورژانسی تشکیل جلسه بدهند و به وضعیت سپیدرود رسیدگی کنند، مردم هر دقیقه با من تماس می‌گیرند و نگران شرایط تیم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vywp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای نظرمحمدی؛ مشکل مالی دارید، قبول! لطفا اخلاق مدار باشید
اختصاصی/