تاریخ انتشار: 1398/02/02 21:16
کد خبر: 102489

کلینزمن و کی روش در تیر راس فدراسیون فوتبال عربستان

رسانه های عربی نام های سرشناسی را برای هدایت فوتبال عربستان مطرح کرده اند اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است .
 کلینزمن و کی روش در تیر راس فدراسیون فوتبال عربستان

 تیم  ملی عربستان پس از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در جام ملت های آسیا در اقدامی قابل پیش بینی تصمیم به برکناری خوزه آنتونیو پیتزی آرژانتینی گرفت و حالا این فدراسیون در آستانه شروع مسابقات ملی در صدد است تا یکی از مربیان سرشناس فوتبال دنیا را به خدمت خود در بیاورد.

روزنامه الریاضه عربستان اخیرا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارد یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آلمان و آمریکا را به خدمت در بیاورند و این در حالی است که نام کلینزمن در چند روز گذشته برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده بود .

علاوه براین مهاجم سرشناس آلمانی، رسانه های عربی درعین تعجب نام کارلوس کی روش را هم برای تصدی این سمت مطرح کرده اند که قرار گرفتن نام وی در جمع نامزد های سرمربی گری عربستان با توجه به اینکه او به تازگی قراردادی سه ساله با فدراسیون فوتبال کلمبیا منعقد کرده است تا حدی عجیب به نظر می رسد. اما رسانه های عربستانی نام او را در صدر لیست نامزدهای این پست قرار داده اند .

علاوه بر این دو مربی نام های میرشا لوچسکیو سرمربی مشهور رومانیایی که به تازگی از تیم ملی ترکیه اخراج شده است و همچنین مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 هم برای به خدمت گرفتن این نیمکت داغ عنوان شده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم فدراسیون فوتبال عربستان چه تصمیمی برای آینده فوتبال این کشور خواهد گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwp5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ ایران- ویتنام؛ خوان دوم و مصاف کی روش با کپی کره جنوبی

ترابیان: فدراسیون هیچ وقت برانکو را مربی تیم ملی نمی‌کند
فدراسیون اینقدر عاقل است که دنبال کلینزمن نرود؛