تاریخ انتشار: 1398/02/02 21:30
کد خبر: 102485

الاهلی عربستان 2 - پرسپولیس 1؛ سه امتیاز ارزشمند برای الاهلی با درخشش سوما؛ کار پرسپولیس سخت شد

پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان شکست خورد.
الاهلی عربستان 2 - پرسپولیس 1؛ سه امتیاز ارزشمند برای الاهلی با درخشش سوما؛ کار پرسپولیس سخت شد

اولین موقعیت نیمه اول برای پرسپولیس به دست آمد، دقیقه 5 بشار رسن در محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد که شوت او را محمد العویس مهار کرد. دقیقه 7 پاس مهدی ترابی در دهانه دروازه الاهلی به سیامک نعمتی رسید که شوت این بازیکن را در دهانه دروازه مدافع الاهلی دفع کرد تا دروازه این تیم باز نشود. دقیقه 9 جانینی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که توپ به اختلاف از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد. رسپولیس بازی را کاملا در دست داشت و الاهلی در لاک دفاعی فرو رفت. دقیقه 10 احمد نوراللهی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ بدون اینکه دروازه بان الاهلی را به زحمت بیانداز از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 15 پاس در عرض علی علیپور با دفع بی دقت مدافع الاهلی در آستانه ورود به دروازه این تیم بود که محمد العویس با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. بازی کم کم متعادل شد و از تب و تاب حملات پرسپولیس کاسته شد تا شاهد موقعیت خطرناکی در بازی نباشیم.  دقیقه 26 پرسپولیس پشت محوطه جریمه الاهلی صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت مهدی ترابی از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 29 برخلاف جریان بازی و اشتباه مدافعان پرسپولیس، عبدالرحمن غریب با بیرانوند تک به تک شد که با خطای دروازه بان پرسپولیس، داور نقطه پنالتی را نشان داد که عمر السومه با شوتی محکم توپ را درون دروازه پرسپولیس قرار داد. پس از گل بازیکنان  الاهلی به دنبال حفاظت از گل خود بودند. در ادامه بازی دیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با برتری نماینده عربستان به پایان برسد.

اولین موقعیت نیمه دوم را الاهلی به دست آورد، دقیقه 46 توپ ارسالی حسین عبدالغنی به صورت اتفاقی در مقابل دروازه پرسپولیس به عمرالسومه رسید که شوت این بازیکن را شجاع خلیل زاده دفع کرد. دقیقه 47 علی علیپور با حرکتی خوب توانست از مدافع الاهلی عبور کند و موقعیت خوبی برای خود فراهم کند، اما در نهایت شوت بی دقت او با اختلاف از کنار دروازه الاهلی عبور کرد. دقیقه 49 روی پاس علیپور، مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد که شوت او را مدافع الاهلی از روی خط دفع کرد تا دروازه تیمش باز نشود.

دقیقه 51 با پاس ترابی، علی علیپور در محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن را محمد العویس دفع کرد. دقیقه 55 عمر السومه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت روی پای این بازیکن را علیرضا بیرانوند از زیر طاق دروازه دفع کرد.

 دقیقه 61 با حرکت خوب مهدی شیری و پاس دقیق او، علی علیپور در مقابل دروازه الاهلی صاحب فرصت بسیار خوبی شد که با بی دقتی توپ را به بیرون زد. بازی در ادامه کمی آرام شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 72 سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه الاهلی شوت محکم و زیبایی را زد که محمد العویس توپ را از زیر طاق دروازه دفع کرد.

دقیقه 82 الاهلی عربستان پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت عمر السومه کنج دروازه پرسپولیس قرار گرفت و کاری از دست بیرانوند برنیامد. پس از گل دوم الاهلی، پرسپولیسی ها دیگر انگیزه ای برای حمله نداشتند. دقیقه 92 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال سروش رفیعی همراه شد که شجاع خلیل زاده با ضربه سر دروازه الاهلی را باز کرد.

ترکیب دو تیم:

الاهلی: محمد العویس، سعید المولد، محمد الفتیل، لئوناردو سانتوس، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، نوح الموسی، سلمان موشر، عبدالرحمن غریب، جورج جانینی، عمر السومه

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpjr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الاهلی 2_1 پرسپولیس؛ کار سخت صعود سرخ‌ها، سخت‌تر شد!