تاریخ انتشار: 1395/04/23 15:35
کد خبر: 274119

درویش: شرایط برای پرسپولیس و سایپا یکسان است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شرایط برای پرسپولیس و سایپا یکسان است و ما هم مثل آنها اردو برگزار کرده‌ایم.
درویش: شرایط برای پرسپولیس و سایپا یکسان است

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا درویش، در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و فرقی ندارد که در هفته اول یا هفته آخر مقابل این تیم قرار بگیریم. شرایط دو تیم یکسان است. ما هم مثل پرسپولیس اردو زده‌‌ایم و تمرین کرده‌ایم. اگر دیدار در هفته اول سود دارد یا زیان برای هر دو تیم یکسان است.

وی ادامه داد: کادرفنی ما هم شناخت کافی از پرسپولیس دارد زیرا شاکله اصلی تیم پرسپولیس حفظ شده و این تیم تغییرات زیادی نداشته است.

مدیرعامل سایپا در مورد دلیل غیبتش در مراسم قرعه‌کشی گفت: از یک ماه پیش تعیین شده بود که در جلسه‌ای باشم و نتوانستم به قرعه کشی بیایم البته قرار نبود حتما مدیرعامل باشگاه در این جلسه شرکت کند و نماینده باشگاه سایپا به مراسم آمده بود.

درویش در مورد میزبانی از پرسپولیس گفت: دوست داریم در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس باشیم اما اگر شورای تامین با برگزاری بازی در این ورزشگاه مخالفت کند در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس خواهیم بود. شنبه در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد احتمال انتقال مهدی ترابی به اینتر میلان گفت: با این باشگاه مذاکراتی برای تبادل بازیکن و مربی داشتیم اما بحث یک بازیکن مطرح نبوده است و فعلا هم قصد ترانسفر ترابی را نداریم اما اگر زمانی بخواهیم او را به تیمی منتقل کنیم قطعا او را به یک تیم سطح اول فوتبال اروپا می‌فرستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vppe6

آخرین اخبار