تاریخ انتشار: 1398/02/03 11:41
کد خبر: 102432

لوئیس: برنلی ضدفوتبال و غیرورزشی بازی کرد

داوید لوئیس، مدافع برزیلی چلسی می‌گوید برنلی با رفتار ضد ورزشی و تاکتیک‌های منفی موفق شده در دیدار دیروزش مقابل چلسی به یک امتیاز مهم دست پیدا کند.
 لوئیس: برنلی ضدفوتبال و غیرورزشی بازی کرد

، چلسی دیروز در خانه خود استمفورد بریج به مصاف برنلی رفت و در یک بازی پر تنش و پر افت و خیز به نتیجه تساوی 2-2 رضایت داد. اما داوید لوئیس، مدافع برزیلی چلسی با عصبانیت از نوع بازی و رفتارهای بازیکنان برنلی آنها را به استفاده از رفتار ضدورزشی و تاکتیک‌های منفی متهم کرد.

در پایان بازی ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی از سوی داور مسابقه اخراج شد و در زمان ترک زمین با نیمکت برنلی درگیری شدید لفظی پیدا کرد. بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی هم آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی با بیلی مرسر، مربی دروازه‌بانهای چلسی درگیر شد به نحوی که دیگر افراد حاضر در صحنه مجبور شدند مداخله کرده و آنها را از هم جدا کنند.

لوئیس هم درحالیکه چلسی در حال ترک زمین و حرکت به سمت تونل ورزشگاه بود با اشلی وست‌وود بازیکن برنلی درگیر شد.

مدافع برزیلی چلسی که بعد از بازی به شدت عصبانی بود گفت:" ما از همه توان‌مان مایه گذاشتیم تا این بازی را ببریم. وقتی با تیمی بازی می‌کنید که دو فرصت داشته و دو گل زده ولی به جز آن دیگر اصلاً به فکر فوتبال بازی کردن نبوده و نمی‌خواسته فوتبال بازی کند خیلی مشکل است".

داوید لوئیس در ادامه گفت:" کاری که امروز برنلی کرد ضدفوتبال است. وقت‌کشی، به خصوص وقتی که توپ به دست‌شان می‌افتاد یکی از بدترین کارهای آنها بود. بازیکنان‌شان مدام روی زمین می‌افتادند و وقت تلف می‌کردند. در مواقع دیگر هم هر 11 نفر داخل محوطه جریمه جمع می‌شدند. گل زدن به چنین تیمی کار خیلی سختی است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewx6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد داوید لوئیس تا ژانویه با چلسی