تاریخ انتشار: 1398/02/03 12:33
کد خبر: 102421

فاولر: بعید است یونایتد بتواند از سیتی امتیاز بگیرد

رابی فاولر، اسطوره لیورپول می‌گوید بعید می‌داند منچستریونایتد روز چهارشنبه در دربی شهر منچستر بتواند از منچسترسیتی امتیاز گرفته و کمک بزرگی به لیورپول بکند.
 فاولر: بعید است یونایتد بتواند از سیتی امتیاز بگیرد

دو تیم بزرگ شهر منچستر، منچستریونایتد و منچسترسیتی روز چهارشنبه در دربی این شهر در حالی به مصاف هم می‌روند که این بازی می‌تواند در تعیین قهرمان این فصل نقشی محوری داشته باشد. در حال حاضر لیورپول با دو امتیاز بیشتر نسبت به سیتی و یک بازی بیشتر از این تیم صدرنشین است و هر نتیجه‌ای به جز پیروزی سیتی، جایگاه لیورپول را در صدر جدول محکم‌تر کرده و احتمال  قهرمانی این تیم را به شدت افزایش خواهد داد.

ولی در آستانه این دربی حساس، رابی فاولر، اسطوره لیورپول می‌گوید با توجه به شواهد و قرائن، بعید می‌داند منچستریونایتد در وضعیت فعلی‌اش بتواند از سیتی امتیاز بگیرد و کمک بزرگی به لیورپول بکند.

رابی فاولر در این باره گفت:" همه می‌دانند که من با تمام وجود هوادار لیورپولم. ولی راستش را بخواهید به نظرم خیلی بعید است که یونایتد بتواند از سیتی امتیاز بگیرد یا این تیم را شکست دهد. این روزها سیتی آنقدر قوی است که به نظر می‌رسد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد".

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" منچسترسیتی چهار بازی دیگر دارد، بازی‌هایی که می‌تواند در همه آنها پیروز شود. برای همین اگر منچستریونایتد بتواند در این بازی از سیتی امتیاز بگیرد کمک خیلی بزرگی به لیورپول کرده. ولی با توجه به نوع بازی این روزهای یونایتد خیلی بعید است که چنین اتفاقی بیفتد. هر چند در دنیای فوتبال اتفاق‌های عجیب چیز عجیبی نیست".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxprb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول و من سیتی ناراضی از قرعه کشی لیگ برتر/ بررسی 6 بازی پایانی 6 تیم مطرح لیگ برتر انگلستان