تاریخ انتشار: 1395/04/23 15:52
کد خبر: 274117

با ثبات ترین نیمکت های لیگ برتر؛ یحیی اول است برانکو دوم

دو پرسپولیسی در صدر با ثبات ترین نیمکت های لیگ برتر قراردارند. یحیی گل محمدی و برانکو در صدر لیست هستند.
با ثبات ترین نیمکت های لیگ برتر؛ یحیی اول است برانکو دوم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، یحیی گل محمدی در نخستین فصل حضورش در ذوب آهن روزهای سختی داشت چرا که نتیجه نمی‌گرفت و هر روز شایعاتی درباره اخراج او به گوش می رسید. اما او در آستانه شروع سومین فصل حضور متوالی‌اش روی نیمکت ذوب‌آهن است.

یحیی گل‌محمدی سومین فصل پی درپی حضور در ذوب‌آهن اصفهان را در پیش دارد . به این ترتیب او در بین مربیان حاضر در لیگ برتر رکورددار تداوم روی نیمکت یک تیم است. یحیی در نخستین فصل حضورش در ذوب آهن روزهای سختی داشت چرا که نتیجه نمی‌گرفت و هر روز شایعاتی درباره اخراج او به گوش می رسید. اما او در آستانه شروع سومین فصل حضور متوالی‌اش روی نیمکت ذوب‌آهن است.

عد از او برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس و فراز کمالوند در گسترش فولاد تبریز هستند که برای سومین سال متوالی روی نیمکت یک تیم می‌نشینند. اما تفاوت این دو نفر با یحیی در این است این دو نفر در میانه‌های دو فصل پیش به تیم‌های فعلی‌شان رفتند. از طرفی استقلال تهران در نقطه مقابل این گروه قرار دارد. این تیم دو فصل گذشته را به ترتیب با امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی آغاز کرد و امسال هم علیرضا منصوریان روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند. یعنی 3 مربی در 3 سال. باید دید ثبات نیمکت پرسپولیس باعث موفقیت این تیم می‌شود یا تغییرات و شوک  استقلال را به توفیق می‌رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkk8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار