تاریخ انتشار: 1398/02/08 12:00
کد خبر: 101956

رکورد جدید سی آر سون: ششصدمین گل باشگاهی

کریستیانو رونالدو در جریان دیدار دیشب یوونتوس و اینترمیلان با گلی که برای تیمش به ثمر رساند به رکورد خارق‌العاده دیگری دست یافت: ششصدمین گل باشگاهی آقای ابرستاره.
 رکورد جدید سی آر سون: ششصدمین گل باشگاهی

 کریستیانو رونالدو دیشب در سن‌سیرو ششصدمین گل باشگاهی خود را در مقابل اینتر میلان به ثمر رساند تا رکورد خارق‌العاده دیگری در کارنامه فوتبالی درخشانش ثبت کند و از حریف بزرگش لیونل مسی پیشی بگیرد.

در جریان بازی دیشب دو تیم، رونالدو در دقیقه 62 بازی دروازه اینتر میلان را باز کرد تا تعداد کل گلهایش در رقابتهای باشگاهی به عدد 600 برسد. رونالدو به این ترتیب زودتر از حریف بزرگش لیونل مسی موفق شد به این رکورد دست یابد چرا که مسی در حال حاضر 597 گل باشگاهی به نام خود دارد.

رونالدو بر خلاف لیونل مسی که همه این 597 گل را تنها برای باشگاه بارسلونا به ثمر رسانده، 600 گل باشگاهی خود را برای چند باشگاه به ثمر رسانده است: اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس.

رونالدو با گل دیشب خود تعداد گلهایش در این فصل سری آ را به 20 گل رساند. رونالدو به این ترتیب در ده فصل اخیر، چه در لالیگا و چه در سری آ، موفق شده در هر فصل دست‌کم 20 گل برای تیمهایش به ثمر برساند.

درخشش رونالدوی 34ساله با پیراهن یوونتوس که با زدن 20 گل برای این تیم در 28 بازی در سری آ همراه بوده یکی از عوامل مهم دستیابی بیانکونری به همشتین قهرمانی پیاپی در سری آ بوده است.

01401613


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewxya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیونل مسی دوباره رکوردشکنی کرد