تاریخ انتشار: 1398/02/08 12:19
اتفاقات بازی با سپاهان طبیعی نیست
کد خبر: 101950

عرب: صندلی‌ها را کندند و سیمان پرتاب کردند

اتفاقاتی که جمعه شب روی سکوهای ورزشگاه آزادی رخ داد و صحنه های تلخ و متاثرکننده ای را رقم زد ، اتفاقاتی طبیعی نبود.
عرب: صندلی‌ها را کندند و سیمان پرتاب کردند

هر ۳ نماینده شمشیربازی ایران از دور رقابت های جایزه بزرگ سئول حذف شدند. ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد چرا که او معتقد است در اصفهان نیز چنین اتفاقاتی برای این تیم قبلا رخ داده است.

مدیرعامل پرسپولیس در این گفت و گوی زنده تلفنی درباره اتفاقات و حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان گفت:« اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد متاثرکننده است. ما متاسف هستیم برای اتفاقاتی که برای هواداران دوطرف رخ داد. نیروی انتظامی زحمت خیلی زیادی کشید. همچنین تسلیت می گوییم به بازماندگان هواداری که متاسفانه فوت کرد. ما خانواده این هوادار را شناسایی کرده و از طرف باشگاه در رباط کریم با آن ها دیدار کردیم.»

عرب در رابطه با اتفاقاتی که در بازی جمعه شب رخ داد و پرتاب سنگ و مجروح شدن تماشاگران گفت:« ببینید این اتفاق ها قبل از اینکه سکوهای بالا پر بشود رخ دادند. موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که در ورزشگاه آزادی سنگ وجود ندارد و آن هایی که پرتاب شد سیمان بود.»

او درباره اینکه این سیمان ها از کجا آمده اند هم گفت:« با دست خالی که نمی توان سیمان را کند. وقتی صندلی ها را کندند(اشاره به هواداران سپاهان) از محل پیچ و مهره های این صندلی ها نخاله ها و سیمان ها به دستشان افتاد.» عرب در پاسخ به میثاقی که از او پرسید لازمه داشتن سیمان، کندن صندلی است؟ گفت:« دقیقا. تکه سیمان ها از سمتی پرتاب شدند که صندلی ها کنده شدند و شاید سیمان هایی که به این سمت پرت شده بود را برخی هم به سمت سپاهانی ها انداختند.»

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به حوادثی که رخ داد هم افزود:« از نظر ما این حد از خشونت ، پرت کردن مامور نیروی انتظامی ، کندن دکل بلندگو و عدم توجه به دستور پلیس طبیعی نیست.» او ادامه داد:« در آن صحنه هم که هواداران سپاهان رفتند در قسمت زیرسکوها، به خاطر پرتاب اشیا نبود بلکه پلیس درگیری ها را کنترل کرد و آن ها رفتند بالا ایستادند.»

عرب درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان و سیاوش یزدانی به خاطر مصاحبه اش بعد از بازی جمعه شب گفت:«ما از آقای یزدانی به کمیته انضباطی شکایت کردیم و مسئولان در باشگاه پیگیر این ماجرا هستند. اما موضوع مهم برای ما این است که شواهد و قرائن نشان می دهد این اتفاقاتی که رخ می دهند طبیعی نیستند. ما دفعه قبل و در اصفهان در حالی که مساوی کرده بودیم، اتوبوس تیم ما را با سنگ و چوب زدند و به آن حدود 10 میلیون تومان خسارت زدند. ما آنجا هم نفهمیدیم چرا به اتوبوس پرسپولیس سنگ زدند. این بازی اولین و آخرین بازی مسابقه ای نیست که در آزادی برگزار شده و می شود. دو هفته قبل دربی در این ورزشگاه برگزار شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. اما در بازی با سپاهان می خواستند همه صندلی ها را بکنند و دور بیاندازند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نسبت به حرف های تابش مدیرعامل سپاهان درباره برانکو و علیرضا بیرانوند ، واکنشی خواهد داشت هم گفت:« این ها مسایلی است که کمیته انضباطی باید بررسی کند و دوستان باید پاسخگو باشند. تا الان که دوستان به ما چیزی را گزارش نکرده اند اما اگر موضوعی باشد حتما از حق باشگاه و تیم دفاع می کنیم.»  

عرب درباره بازی های حساس پرسپولیس در لیگ و جام حذفی که در تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد هم گفت:« ما نمی خواهیم نگرانی ایجاد کنیم و هدفمان ایجاد آرامش است. ما یقین نداریم که اتفاقی بیفتد اما شواهد و قرائنی داریم و به همین دلیل خواسته ایم که هم در تبریز و هم اصفهان تدابیر ویژه تری بیاندیشند تا این اتفاق ها نیفتد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279kre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: به سینه‌ام زدم و گفتم خیلی ممنون!
سپاهان و پدیده معادلات آقایان را به هم زدند