تاریخ انتشار: 1398/02/08 13:00
کد خبر: 101946

سولسشر: یونایتد جای عاشقان پول و شهرت نیست

اوله گنار سولسشر می‌گوید در باشگاه منچستریونایتد بازیکنانی که انگیزه‌شان پول یا شهرت باشد را تحمل نخواهد کرد.
 سولسشر: یونایتد جای عاشقان پول و شهرت نیست

 درحالیکه انتظار می‌رود بعد از فصل ناموفق منچستریونایتد، این تیم با هدایت اوله گنار سولسشر در فصل تابستان تغییر و تحولاتی گسترده را پشت سر بگذارد اوله گنار سولسشر با هشدار به بازیکنان این تیم و نامزدهای آینده پیوستن به منچستر یونایتد می‌گوید بازیکنانی که انگیزه‌شان تنها پول یا شهرت باشد را در تیمش تحمل نخواهد کرد.

سولسشر مدعی شد که اولویت اصلی‌اش جمع کردن گروهی فوتبالیست است که دغدغه اصلی‌شان رسیدن به موفقیت‌های فوتبالی باشد و نه رسیدن به حداکثر سود مالی با بستن قراردادهای هنگفت با باشگاه  منچستریونایتد.

سولسشر در این باره گفت:" ما بازیکنانی می‌خواهیم که هم کیفیت داشته باشند و هم شخصیت".

سرمربی یونایتد در آستانه بازی امروز تیمش مقابل چلسی که برای زنده ماندن امیدهای این تیم به کسب سهمیه چمپیونزلیگ اهمیتی حیاتی دارد، گفت:" من در طول عمرم همیشه به انسان بودن و انگیزه درست داشتن معتقد بوده‌ام و برای همین است که می‌گویم بازیکنی که انگیزه‌اش پول و شهرت باشد در منچستریونایتد و یا هر تیم دیگری که من سرمربی‌اش باشم جایی نخواهد داشت".

سولسشر در ادامه گفت:" کسی نمی‌تواند بگوید که یونایتد به اندازه کافی سرمایه‌گذاری نکرده. اگر به پولی که خرج شده نگاه کنید مشاهده می‌کنید که مالکین باشگاه سرمایه‌گذاری بسیار هنگفتی انجام داده‌اند. ما قصد داریم در فصل تابستان تغییراتی گسترده در تیم بدهیم ولی همه باید بدانند که در یک فرصت نقل و انتقالات نمی‌شود تیم را به کل تغییر داد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygvly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصراف منچستریونایتد از جذب مهاجم رئال مادرید