تاریخ انتشار: 1398/02/10 19:51
کد خبر: 101673

واکنش هافبک بارسلونا به مصاحبه کلوپ در مورد نوکمپ

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیورپول حاضر شد.
 واکنش هافبک بارسلونا به مصاحبه کلوپ در مورد نوکمپ

بارسا فردا شب و در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان لیورپول است و راکیتیچ ضمن تمجید از سبک مربیگری یورگن کلوپ، در مورد مصاحبه امروز او مبنی بر متفاوت نبودن استادیوم نوکمپ با دیگر استادیوم ها صحبت کرد.

دیدار با لیورپول: "بارسلونا در حال حاضر از اعتماد به نفس بالایی برخورار بوده و مشتاق دیدار با لیورپول است و من فکر می کنم بازی زیبایی در انتظار ما خواهد بود. با میل فوق العاده به کسب پیروزی برای این دیدار آماده شده ایم و بسته نگه داشتن دروازه و گلزنی برای بارسلونا بسیار مهم خواهد بود. بعد از فتح لالیگا اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده ایم و حالا آماده نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده ایم."

لیونل مسی و یک لالیگای دیگر: "لیونل مسی در 15 فصل گذشته 10 بار لالیگا را فتح کرده و دیدن خوشحالی بالا بردن جام از سوی همه را به سوی خود مجذوب می کند."

رویارویی با فن دایک: "ما در مورد یکی از بهترین دفاع وسط های جهان صحبت می کنیم و من احترام زیادی برای او قائل هستم. فن دایک در این فصل جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر را به دست آورده و دفاع لیورپول بسیار سازمان یافته عمل می کند و آنها فضاهای زیادی به حریف نمی دهند."

صحبت های کلوپ در مورد نوکمپ: "من فیلم مصاحبه کلوپ را دیده ایم و حس می کنم او قصد داشته فشار را از روی دوش بازیکنانش بردارد و آنها فکر نکنند نوکمپ با دیگر استادیوم ها متفاوت است، اما فضا نوکمپ با همه استادیوم ها فرق دارد و باید به آن احترام گذاشت.

کلوپ مربی بزرگی است و من واقعا به او احترام می گذارم. در بوندسلیگا برابر تیم های کلوپ بازی کرده ام و آنها در مورد تمامی جزئیات بی نقص بودند. دیدار برابر لیورپول برای ما پیچیده خواهد بود و ما باید اجازه ندهیم حریف به دروازه ما نزدیک شود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368kx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!