تاریخ انتشار: 1398/02/11 20:43
کد خبر: 101548

محمد صلاح: هر روز در اتاقم گریه می کردم!

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در مورد اتفاقات تلخ فینال فصل قبل لیگ قهرمانان صحبت کرد.
 محمد صلاح: هر روز در اتاقم گریه می کردم!

 لیورپول امشب در شرایطی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا قرار می گیرد که فصل قبل تا آستانه قهرمانی نیز پیش رفت اما مصدومیت تلخ محمد صلاح بعد از خطای سرخیو راموس، یکی از دلایل ناکامی آنها برابر رئال مادرید بود و حالا ستاره مصری روایتی تلخ از آن روزهای دشوار دارد.

محمد صلاح گفت: "هنوز هنگامی که من در مورد دیدار فینال فکر می کنم خیلی خیلی ناراحت می شوم. فینال لیگ قهرمانان، رویای بزرگ برای ما، لیورپول و طرفداران بود و ما می خواستیم در لیگ قهرمانان قهرمان شویم، اما آن شکست از نظر روحی بسیار دشوار بود.

خصوصا چون اوایل بازی تعویض شدم ناراحتی من بیشتر شد. من به اتاق رختکن رفتم و فقط گریه کردم، زیرا احساس می کردم لیگ قهرمانان و جام جهانی برایم به پایان رسیده است و آن لحظه برای من بسیار دشوار بود. من فکر می کنم هنوز هم به خاطر از دست دادن قهرمانی ناراحت هستم زیرا احساس می کنید که در آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان هستید اما این اتفاق رخ نمی دهد.

من می خواستم در جام جهانی بازی کنم و این رویای من بود و به همین دلیل هر روز در اتاقم گریه می کردم. قبل از بازی اول مقابل اروگوئه که در ترکیب نبودم، من در اتوبوس و حمام گریه کردم زیرا می خواستم بازی کنم. اما در عین حال می دانستم که در شرایط مناسبی نیستم و آن مقطع برایم خیلی دشوار بود.

ادعای سرخیو راموس مبنی بر عمدی نبودن برخورد در فینال؟ من با راموس صحبت نکرده ام و برای من این پرونده بسته شده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457o7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!