تاریخ انتشار: 1398/02/11 20:47
با کمی شانس می توانستیم پرسپولیس را ببریم
کد خبر: 101546

دژاگه: کی‌روش حتما دلیلی داشته که شکایت کرده

کاپیتان تراکتورسازی گفت: لیکنز امسال خوب کار کرده و نباید به خاطر 3 باخت عملکرد او را زیر سوال ببریم.
دژاگه: کی‌روش حتما دلیلی داشته که شکایت کرده

اشکان دژاگه بعد از تساوی تراکتورسازی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره اینکه تراکتورسازی تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می رفت، اما آنجا نمی توانست کاری کند، اظهار داشت: بازیکنان ما وقتی جلو بودیم، شانس های زیادی ایجاد کردند. چند تا توپ را سانتر کردیم که می توانست با کمی شانس وارد گل شود. روزهایی هست که توپ هایی اینطوری گل می شود، اما برخی روزها هم نمی شود. همین که تیم ما سعی کرد و این شانس ها را توانست در بازی درست کند، نشان داد که چه تیم خوبی هستیم.

وی درباره شایعات پیرامون تغییرات در کادرفنی و شایعه حضور علی دایی در تراکتورسازی عنوان کرد: من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم. این موضوع چیزی است که بازیکن نمی تواند درباره اش صحبت کند. آقای لیکنز تا الان خوب کارکرد و نباید ببینیم که 3 بازی باختیم. مثلا بازی با ذوب آهن ما بدشانسی آوردیم. خوب شروع کردیم، پنالتی گل خوردیم و من هم یک پنالتی گل نکردم. اما قبل از آن چه؟ این همه نتیجه های خوب آوردیم.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: فکر می کنم باشگاه خودش می داند چه کار کند. امروز هم تیم بازی خوبی انجام داد. فکر می کنم از تماشاگران هم راضی بودند. شاید با کمی شانس یک توپ دیگر هم می توانست گل شود. انشالله این بازی که جلوی پرسپولیس کردیم را در 2 بازی بعدی هم ادامه دهیم تا ببینیم برای سال آینده چه اتفاقی می افتد.

دژاگه همچنین درباره عدم حضور هواداران پرسپولیس گفت: من چه باید بگویم؟ باید بیایند.

وی در خصوص تنش کی روش و فدراسیون بیان داشت: کی روش الان مربی کلمبیا است. او سال ها زحمت کشید. الان هم باید یک مربی جدید بیاید. نمی دانم این دعوا بین فدراسیون و کی روش است یا چیز دیگری. اگر کی روش شکایت کرده که حتما دلیلی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygvgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه،نقش اول درگیری ها بود!

2 پرسپولیسی و یک استقلالی در صدر جولان می دهند
دایی در تعقیب برانکو و قلعه‌نویی؛