تاریخ انتشار: 1398/02/14 20:12
کد خبر: 101265

نگرانی بزرگ برانکو پیش از دیدار مقابل پاختاکور

گویا مشکلات مالیِ باشگاه پرسپولیس برانکو را از ادامۀ حضورش در این تیم منصرف کرده است.
نگرانی بزرگ برانکو پیش از دیدار مقابل پاختاکور

در طول چند ماه گذشته مشکلات مالی پرسپولیس باعث شد که پرداخت مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ با مشکل مواجه شود و چندین بار به تعویق بیافتد. همین اتفاقات گویا باعث دلسردی مربی کروات برای ادامۀ کار در میان سرخ‌پوشان تهرانی شده و پروفسور را به فکر جدایی از این تیم انداخته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که با پایان این فصل برانکو هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد گرفت و با پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس با اطلاع از این موضوع جایگزین سرمربی موفق خود را انتخاب کرده است و با یحیی گل‌محمدی برای هدایت این تیم به توافق رسیده است تا بلافاصله بعد از جدایی برانکو، گل‌محمدی، سرمربی موفق پدیده که تجربۀ هدایت سرخ‌پوشان تهرانی را نیز در کارنامه دارد در راس کادرفنی قرار بگبرد.

با این تفاسیر هواداران پرسپولیس و حتی فوتبال ایران باید منتظر جنجال بزرگی باشند که شاید استقبال چندانی نیز از آن نکنند. زیرا هواداران این تیم تهرانی به هیچ‌وجه راضی به از دست دادن مربی کروات خود نیستند حتی اگر شخص موفقی مانند گل‌محمدی جایگزین او شود.

 

 

 

برانکو ایوانکوویچ

اختصاصی | نماینده کشورمان، فردا دیدار حساسی مقابل تیم ازبکستانی خواهد داشت.

ورزش 11 - در حالی پرسپولیس ایران فردا و از ساعت 17:30 به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود که برانکو ایوانکوویچ کمی نگران به‌نظر می‌رسد.

پس از اینکه محسن ربیع‌خواه در آخرین تمرین  پرسپولیس قبل از اعزام به تاشکند دچار سرماخوردگی شده بود نگرانی‌هایی را برای کادرفنی سرخ‌ها و در راس همه برانکو ایجاد کرده است. باوجود اینکه شجاع خلیل‌زاده در این دیدار مهم محروم است، کادر پزشکی قرمزها باید ربیع‌خواه را هر جور که شده به این بازی برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwwkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تکلیف ستارۀ پرسپولیس روشن شد!