تاریخ انتشار: 1398/02/15 20:40
از یحیی تایم به یحیی آن تایم
کد خبر: 101162

دو قدم مانده تا آسیا برای شهر خودرویی ها

جانشین کردن یونس شاکری بجای بهنام برزای، تعریف واقعی تعویض طلایی بود.
دو قدم مانده تا آسیا برای شهر خودرویی ها

در حالی که بازی تیم های سایپا و پدیده شهر خودرو با تساوی بدون گل در جریان بود، ورود چوچو هافبک مهاجم خارجی تیم مشهدی روند هجومی آنها را بهبود بخشید.

پس از این تعویض، شوت چوچو برای پدیده ای ها منجر به کرنر شد. گل محمدی در این لحظه تصمیم گرفت بلافاصله یونس شاکری بهترین گلزن تیمش را وارد زمین کند. اتفاقی که خیلی از طرفداران پدیده هم منتظرش بودند چرا که او در بازی هوایی تبحر بالایی دارد و در این فصل نیز گل های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده بود.

باور کردنی نبود! شاکری چند ثانیه پس از ورودش به زمین، کرنر ارسالی امین قاسمی نژاد را با ضربه سر وارد دروازه فلاح زاده کرد تا سریعترین تاثیرگذاری ممکن از یک بازیکن تعویضی را شاهد باشیم.

بازی در نهایت با همین یک گل به سود پدیده شهر خودرو به اتمام رسید تا شاگردان گل محمدی با ۵۲ امتیاز به رده چهارم جدول برسند و جدال هفته آینده آنها مقابل سپاهان در مشهد به یک فینال تمام عیار تبدیل شود چرا که آنها می توانند به فاصله دو هفته تا پایان مسابقات، با برتری مقابل زردپوشان اصفهانی به رتبه دوم لیگ هم بیاندیشند.

مشهدی ها حالا و پس از کسب ۳ امتیاز مقابل سایپا از همیشه به سهمیه آسیایی نزدیک ترند و امیدوارند یحیی گل محمدی آنها را به این رویای شیربن برساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nllyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دومین حضور چوچو و تاثیر در گل حساس پدیده